מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ד 26.03.2014

בעקבות השביתה: יבוטל ביקורו של האפיפיור בישראל?

סיפוק רב בקרב מתפללי קבר דוד המלך ע"ה, תושבי הרובע היהודי וציבור שומרי תורה ומצוות לאחר שהתברר כי השביתה הנמשכת במשרד החוץ תבטל את ביקור האפיפיור, שהיה אמור לקבל חלק ממתחם הקבר ע"י ממשלת ישראל לסיפור המלא + האם קבר דוד המלך יועבר לידי הכנסייה הקתולית?
בעקבות השביתה: יבוטל ביקורו של האפיפיור בישראל?
קבר דוד המלך
סיפוק רב בקרב מתפללי קבר דוד המלך ע"ה, תושבי הרובע היהודי וציבור שומרי תורה ומצוות לאחר שהתברר כי השביתה הנמשכת במשרד החוץ תבטל את ביקור האפיפיור, שהיה אמור לקבל חלק ממתחם הקבר ע"י ממשלת ישראל.

השביתה במשרד החוץ כוללת השבתת 103 השגרירויות הישראליות, מניו זילנד דרך פאריס, לונדון וברלין וכלה בוושינגטון ובנציגות ישראל באו"ם. כמו כן, נסגרו כ־ 100 קונסוליות ונציגויות בדרג נמוך יותר. המשמעות של השביתה היא כפולה, נזק ברמה המדינית מניתוק הקשר של ישראל עם הגורמים הדיפלומטיים ברחבי העולם וברמה
האישית לאזרחי ישראל – אי סיוע לישראלים בחו"ל.

בשל העיצומים נותק הקשר של ישראל עם הארגונים הבינלאומיים ועם מקבלי ההחלטות והגורמים המשפיעים במדינות העולם. אין פעילות הסברה ודוברות בתקשו־
רת הזרה, לא מונפקים דרכונים ואישורים קונסולריים, ביקורים ממלכתיים בארץ ובחו"ל לא מטופלים – ומבוטלים בפועל, לא ניתנים אישורים לייצוא בטחוני וכן אין חתימה על מסמכים הנדרשים לביצוע עסקאות בינלאומיות, במשרד החוץ אמרו כי הם מעריכים שהפגיעה הישירה בכלכלה הישראלית נאמדת בעשרות מיליוני דולרים, וכאילו כל זה לא הספיק, הועד הודיע כי מעתה איש לא יורשה להיכנס לבנין משרד החוץ בירושלים, לרבות השר והמנכ"ל.

יו"ר 'התנועה למען ירושלים ותושביה' הרב חיים מילר, המסייע במאבק נגד מסירת
כל חלק שהוא במתחם קבר דוד המלך ע"ה, אמר למתפללי המקום שנפגשו עמו, כי המאבק נמשך, כולל פניות לרבנים ברחבי העולם, לשגרירים וגורמים מדיניים שונים, על מנת לבטל את רוע הגזירה וחילול כבוד קבר דוד המלך ע"ה, והביע תקוה כי היל"ת וכי המאבק של כל הגורמים נגד היוזמה תשא פירות, וכי כבר רואים ס"ד בעצם השביתה שכמוה לא היתה תקופה כה ארוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.