מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ד 26.03.2014

וואדים רבינוביץ הגיש מועמדות לנשיאות אוקראינה

וואדים רבינוביץ, נשיא הקונגרס היהודי־אוקראיני ותורם גדול למוסדות יהודיים באוקראינה, הגיש אתמול מועמדות לנשיאות אוקראינה ● רבינוביץ גרם קידוש ה' כשהצהיר שכיהודי מאמין וגאה ביהדותו לא יתראיין לכלי התקשורת בשבתות ובחגים, גם בתקופת ההתמודדות וגם אם יבחר לנשיאות  לסיפור המלא
וואדים רבינוביץ הגיש מועמדות לנשיאות אוקראינה
וואדים רבינוביץ עם חבר אגו"ח ברוסיה הרב יצחק קוגן. ארכיון: COL
בזמן שרוסיה משלימה את ההשתלטות על חצי האי קרים, משלים במקביל השלטון החדש באוקראינה את אחיזתו במדינה, והחל להיערך לבחירות לנשיאות אוקראינה שיערכו בעוד כחודשיים.

וואדים רבינוביץ, נשיא הקונגרס היהודי־אוקראיני ותורם גדול למוסדות יהודיים באוקראינה, הגיש אתמול מועמדות לנשיאות אוקראינה.

רבינוביץ הגיע אתמול לועדת הבחירות בקייב והגיש את המסכמים הרלוונטיים, בהצהרותיו לכלי התקשורת אמר כי דווקא בימים אלו הגשת מועמדות של יהודי לנשיאות היא אמירה כי אוקראינה אינה אנטישמית, יהודי יכול להגיש מועמדות אפילו לתפקיד הראשון במדינה.

יצוין כי רבינוביץ גרם קידוש ה' כשהצהיר שכיהודי מאמין וגאה ביהדותו לא יתראיין לכלי התקשורת בשבתות ובחגים, גם בתקופת ההתמודדות וגם אם יבחר לנשיאות.

בתוך כך נמסר כי התמודדותו של רבינוביץ הביאה דווקא תגובות אוהדות מאנשי ציבור באוקראינה, שהביעו התעניינות ברעיון ואמר כי אולי דווקא בזמנים שאוקראינה זקוקה לאיש שיעשה סדר וישקם את המדינה, נסיונו העסקי העשיר יכול לסייע לאוקראינה לעמוד על הרגליים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.