מערכת COL | יום כ"ג אדר ב ה׳תשע״ד 25.03.2014

תושבים בקראון הייטס עמדו שעות בתור, יו"ר וועד הקהל התנצל

'מתן בסתר' גירסת קראון הייטס: מאות מתושבי שכונת קראון הייטס מצאו את עצמם עומדים השבוע שעות בתור לקבלת 'קמחא דפסחא' במרכז רחוב קינגסטון לעיני העוברים ושבים. תלונות רבות נשמעו בקרב התושבים כלפי ועד הקהל בראשות זכי טמיר על היחס הכושל לנצרכים אשר נאלצו להתגבר על הבושה והמבוכה כדי לקבל את הסיוע הנדרש לחג הפסח. יו"ר ועד הקהל פרסם מכתב התנצלות, לאחר שתושבים רבים הביעו את הזדהותם עם כאב הנזקקים  לסיפור המלא
תושבים בקראון הייטס עמדו שעות בתור, יו

מחזה לא נעים נגלה למי שעבר בתחילת השבוע ליד משרדי וועד הקהילה של קראון הייטס השוכנים במרכז רחוב קינגסטון. מאות חברי קהילה ממשפחות מעוטות יכולת, נאלצו לעמוד ברחוב בתור ארוך כדי לקבל סיוע לקראת חג הפסח, כל זאת לעיניהם הנדהמות של העוברים והשבים שחלקם אף התעניינו לסיבת התור המשתרך באמצע הרחוב.

כמידי שנה נערכה גם השנה חלוקת ה'קמחא דפסחא' המסורתית, אלא שהשנה בניגוד לשנים קודמות הוחלט כי הנזקקים יבואו למשרדי הקהילה כדי לקבל את הסיוע. לאחר שהמתינו בתור שעות ארוכות, קיבלו הנוכחים שוברים לאיסוף חבילות המזון בתחנה אחרת הנמצאת במרחק 10 ק"מ מהשכונה.
 

בעקבות חוסר הנוחות והבושה שנגרמה לחברי הקהילה הנזקקים, פרץ דיון סוער בשכונת קראון הייטס, ורבים מתושבי השכונה הביעו את הזדהותם עם עגמת הנפש שנגרמה לנזקקים ואת זעמם על התנהלותו הכושלת של יו"ר וועד הקהל זכי תמיר.

אתמול פרסם זכי תמיר מכתב ארוך ומפורט, בו הסביר את הסיבה להתנהלות התמוהה, אך התנצל בפני הקהילה כולה ובפני אלה שנאלצו לעמוד שעות בתור ולהתמודד עם הבושה שנגרמה להם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.