מערכת COL | יום כ"ב אדר ב ה׳תשע״ד 24.03.2014

התפרסמו שמות הזוכים בהגרלה הגדולה של עוף אנ"ש (פ)

בימים אלו, לאחר כחודש של מבצע "ניקיון הבית" של "עוף אנ"ש" הגיע המבצע לסיומו בחג הפורים. המבצע עורר התעניינות רבה בקרב לקוחות "עוף אנ"ש" ובמסגרתו נוספו לקוחות חדשים רבים ליהנות ממגוון, כשרות ואיכות בהם ידועה חברת "עוף אנ"ש" כבר שנים רבות * התפרסמו שמות הזוכים בהגרלה הגדולה במכשיר   I-ROBOT  ובניקיון הבית לפסח על ידי חברת ניקיון  לסיפור המלא
התפרסמו שמות הזוכים בהגרלה הגדולה של עוף אנ
בימים אלו, לאחר כחודש של מבצע "ניקיון הבית" של "עוף אנ"ש" הגיע המבצע לסיומו בחג הפורים. המבצע עורר התעניינות רבה בקרב לקוחות "עוף אנ"ש" ובמסגרתו נוספו לקוחות חדשים רבים ליהנות ממגוון, כשרות ואיכות בהם ידועה חברת "עוף אנ"ש" כבר שנים רבות.

בהגרלה הגדולה זכתה משפחת רייצס מתל אביב במכשיר I-ROBOT חשמלי, המנקה את רצפת הבית ללא מגע יד אדם בצורה אוטומטית. ובפרס הגדול של ניקיון הבית לפסח על ידי חברת ניקיון מקצועית זכתה משפחת לבנברג מברקת. בשוברים על סך 770 ₪ כל אחד זכו משפחת קליין מקרית ים ומשפחת דנה מנתיבות. בשוברים על סך 400 ₪ ברשת נעמן זכו משפחת עסיס מנתניה ומשפחת מיכאלוב מרמת ישי.

מחברת "עוף אנ"ש" נמסר כי "אנחנו מודים לכל אלפי הלקוחות שהשתתפו במבצע, הנהנים ממשלוח ישיר עד הבית, של מגוון רחב של מוצרים, ובעז"ה בקרוב נחזור עם הפתעות חדשות עליהם עובדים בימים אלה".

לקראת חג הפסח הבעל"ט נערכים ב"עוף אנ"ש" לתגבור של צוות מחלקת ההזמנות והחלוקה הפרוס בכל רחבי הארץ, על מנת לעמוד בביקושים הגדולים לפני חג הפסח הקרב ובא. בימים אלו מתפרסמים המבצעים המיוחדים של "עוף אנ"ש" לקראת החג וב"עוף אנ"ש" קוראים לציבור להקדים את ההזמנות לחג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.