מערכת COL | יום י"ח אדר ב ה׳תשע״ד 20.03.2014

הזדמנות אחרונה? הרשמה לדירות ב"מחיר למשתכן" בביתר

נפתח רישום לזוגות צעירים במסגרת "מחיר למשתכן" בעיר ביתר עילית ● מדובר בהגרלה על 36 דירות, ובקרוב יצאו להגרלה 38 דירות נוספות, ככה"נ אחרונות ● מדובר במחיר לדירה שהינו במאות אלפי שקלים מתחת למחירי השוק ● בעיר ביתר, המכונה "עיר התורה והחסידות", קהילה חב"דית מפוארת  מחיר למשתכן בביתר עילית
הזדמנות אחרונה? הרשמה לדירות ב

נפתח רישום לזוגות צעירים במסגרת "מחיר למשתכן" בעיר ביתר עילית. מדובר בהגרלה על 36 דירות של חברת "אשדר", ובקרוב יצאו להגרלה 38 דירות נוספות של חברה אחרת, ככה"נ אחרונות. מחיר לדירת 3 חדרים: כ-526000 ₪.

בהגרלה קודמת שנערכה לפני כחודש על 32 דירות של חברת "אלואל" זכו מספר חסידי חב"ד. מחיר לדירת 3 חדרים עם מפרט גבוה, ומעלית היה כ-450000 ₪. משיחה עם מתווכים בעיר ביתר, עולה כי דירה דומה קיימת עולה כ-950000 ₪. מדובר במאות אלפי שקלים מתחת למחירי השוק. אין ספק שמחיר כזה לדירה חדשה נחשב כיום מציאה בכל מקום בארץ.

הסבר על מסלול "מחיר למשתכן":

עוד כשאריאל אטיאס כיהן כשר השיכון בממשלה הקודמת, הוחל בשיטה חדשה להקלה על זוגות צעירים ברכישת דירה. משרד השיכון הוציא מכרזים על קרקע. הקבלן\היזם שיציע למכור לזוגות צעירים את הדירות הקטנות בפרויקט במחיר הנמוך ביותר – הוא יזכה במכרז. בתמורה לרווח המזערי של הקבלן, הוא יוכל למכור את הדירות הגדולות באותו פרויקט בכל מחיר שיעלה בדעתו. וכך יצאו לדרך המכרזים הנ"ל, בהם המחיר לדירת זכאים הוא נמוך מאוד יחסית. כיום כשהרוח הנושבת בממשלה היא אחרת, יתכן מאוד שאלו המכרזים האחרונים שייצאו בשיטה זו.

מי זכאי להשתתף בהגרלה?

1. מי שלא רכשו בעבר דירה.
2. גובה הכנסה ברוטו למשתתפים שלא יעלה על 15929 ₪ ברוטו לחודש.
3. ניקוד מינימלי: 21 נקודות זכות.

נקודות עפ"י קריטריונים הבאים: מיצוי כושר השתכרות, מספר ילדים (עד 3 ילדים מזכה), שירות צבאי או אזרחי, תעודת עולה חדש, נכה.

בעיר ביתר יש חיים חסידיים תוססים ומערכת חינוך חבדי"ת ענפה. קיימים שבעה בתי כנסת בשכונות השונות, ומוסדות חינוך מפוארים: שני תלמודי תורה, שני בתי ספר לבנות, ישיבה קטנה, תיכון לבנות, ועוד.

חסידי חב"ד, הזדרזו להירשם!

לאחר שיש בידכם תעודת זכאות מעודכנת ובתוקף, אישור השתתפות במכרזי מחיר למשתכן, ות.ז. עם ספח, אפשר לגשת להירשם במועדים הבאים:

רח' המגיד ממזריטש 94 ביתר עילית
בתאריכים: יום שני 17.03.14 עד יום ראשון 13.04.14
בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 14:00
בימי שישי בין השעות 8:00 עד 12:00
טלפון לבירורים: 050-4124812
פקס: 02-5003053

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.