מערכת COL | יום ט"ז אדר ב ה׳תשע״ד 18.03.2014

אלפים השתתפו בשמחת פורים בחולון ● גלריה

עשרות אלפים נחשפו, אלפים מהם קיימו, מאות משפחות נהנו, ועשרות פעילים הביאו את שמחת החג ומצוותיו לתושבי העיר חולון ומבקריו ● הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד חולון מסכם : למרות היום הקצר ועומסי התנועה בעיר הצלחנו להגיע ולהביא את שמחת החג לכ-5,000 יהודים, ביניהם עשרות משפחות נזקקות, נפגעי טרור ואלמנות שהשמחה הזו כה חשובה להם  לסיפור המלא
אלפים השתתפו בשמחת פורים בחולון ● גלריה

תהלוכת ה"עדלאידע" הגדולה בארץ התקיימה כמידי שנה בהשתתפות עשרות אלפי יהודים מכל רחבי הארץ. בית חב"ד חולון נערך מראש בהתאם על מנת לאפשר לאלפי המשתתפים לקיים את מצוות החג וכן להניח תפילין.

להצלחת "מבצע פורים" נרתמו התלמידים מישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, הפועלים באופן קבוע מידי יום שישי בקרב החנויות והעסקים במרכז העיר. התמימים הקימו דוכנים מיוחדים לאורך רחוב סוקולוב, בהם חילקו משלוחי מנות, קראו את המגילה וזיכו את העוברים ושבים בקיום מצוות החג.

במקביל, תלמידי ישיבת חב"ד בחולון, הפועלים באופן קבוע בקרב בעלי העסקים באזור התעשייה ובשכונות, הביאו אף הם את שמחת החג למאות מתושבי העיר, קראו את מגילת אסתר והעניקו משלוחי מנות, כמצוות היום.

פעילי חב"ד ביקרו בבתיהם של משפחות נפגעי הטרור, אלמנות ויתומי צה"ל תושבי העיר, ואצל המאושפזים בבית הרפואה "וולפסון", וכמיטב המסורת, העניקו להם משלוח מנות יוקרתי והביאו אליהם את שמחת החג, שכה חסרה בימי שמחה שכאלו.

בנוסף, הפעיל בית חב"ד מערך של קריאת מגילה מסביב לשעון, יחד עם מוקד "מתנות לאביונים", והעניק לכל דורש את האפשרות לקיים את מצוות החג בהידור. הסיוע לנזקקים הועבר עוד באותו היום לידיהם של המשפחות הנזקקות.

מגוון רחב של אירועים ויוזמות נוספות של שמחת החג למען הקהילה הופעלו במקביל על ידי בתי חב"ד ופעילי חב"ד בשכונות – קריית בן גוריון, קריית שרת, נווה ארזים, שיכון ותיקים, קריית עבודה, ח-300, רסקו, תל גיבורים ואגרובנק.

הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד חולון מסכם "למרות היום הקצר ועומסי התנועה בעיר הצלחנו להגיע ולהביא את שמחת החג לכ-5,000 יהודים, ביניהם עשרות משפחות נזקקות, נפגעי טרור ואלמנות שהשמחה הזו כה חשובה להם".

"ההתגייסות הנפלאה של תלמידי הישיבה, פעילי חב"ד ושלוחי חב"ד בעיר הביאה את התוצאה המרשימה של כ-2,000 יהודים שזכו לשמוע את קריאת המגילה, למעלה מ-1,000 יהודים שהניחו תפילין וקרוב ל-3,500 יהודים שקיימו את מצות משלוח מנות והעבירו את שמחת החג הלאה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.