מערכת COL | יום ט"ז אדר ב ה׳תשע״ד 18.03.2014

נותרו מקומות אחרונים לפסח מלכותי בדנייפרופטרובסק (פ)

השנה, לראשונה בהיסטוריה, מקיים 'מרכז מנורה' המפואר שבדנייפרופטרובסק, בראשות השליח הרב שמואל קמינצקי, פסח מלכותי לקהל אנ"ש, במיטב ההידורים החב"דיים, ובליווי תוכניות בעלות ניחוח חסידי. בין היתר, יופיע וינעים את השהות במהלך ימי החג הזמר החסידי יוני שלמה, ובימי חול המועד אף מתוכננים מסעות היסטוריים בעיר עצמה ולציון אדמו"ר הזקן בהאדיטש. המארגנים מדגישים כי נותר מספר מצומצם של חדרים לחג הפסח הבעל"ט  לכל הפרטים ולהזמנות
נותרו מקומות אחרונים לפסח מלכותי בדנייפרופטרובסק (פ)
בלבה של העיר דנייפרופטרובסק היפהפיה שבאוקראינה, העיר בה התגורר הרבי שנים ארוכות, ואביו רבי לוי יצחק שימש בה כרב, בקומפלקס מפואר ומרהיב, שוכן בית חב"ד הגדול בעולם – הקמפוס המפואר של מרכז מנורה בראשות שליח הרבי הרב שמואל קמינצקי.

בית הכנסת הגדול; מוזיאון היהדות ההיסטורי, שבפיתוחו הושקעו משאבים רבים; אולם האירועים הנוצץ והמרכז היהודי, הם רק חלק קטן מן הקמפוס בן 20 הקומות, ששמעו מהדהד בכל רחבי אירופה.

בלבו של הקומפלקס מצוי בית המלון היוקרתי, ברמה של 5 כובבים, המעניק לאורחיו חוויה מפנקת ובלתי נשכח. חדרים מעוצבים ומרוהטים בפאר, מיטות מרווחות עשויות עץ מהגוני, מזרני איכות, מקלחות מפוארות, ושירות חדרים מוקפד.

מבעד לחלונות, נשקף נוף פנורמי עוצר נשימה. נהר הדנייפר הרגוע נשקף במלוא הדרו, והעיר המפותחת כולה נצפית ממרומים.

השנה, לראשונה בהיסטוריה, מקיים מרכז מנורה נופש פסח מלכותי לקהל אנ"ש, במיטב ההידורים החב"דיים, ובליווי תוכניות בעלות ניחוח חסידי.

אוירה חסידית קסומה

מבואות רחבי ידיים, כותלי שיש מעוצבים, פאר והדר, מקדמים את פני הנכנסים למרכז מנורה, ומרחיבים דעתו של אדם.

מקוה מפואר בפרמטרים גבוהים ממוקם בקומפלקס, וחנות כשרה למהדרין עומדת לרשות האורחים. במהלך ימי הפסח יתקיימו תוכניות אטרקטיביות, שונות ומרתקות; ימסרו הרצאות, סדנאות ושיעורים; טיולים חוויתיים, והכל באוירה חב"דית אותנטית.

במהלך ימי הנופש, מתקיימים גם אירועים, הופעות, קונצרטים מוזיקליים ותוכניות מרתקות, המספקים הווי ושמחת יום-טוב.

חוויה קולינרית במיטב ההידורים החב"דיים

במהלך ימי הפסח הקסומים במנורה, יוגשו מדי יום שלוש ארוחות גורמה עריבות ועשירות, בניצוחו של שף הבית המפורסם יגאל קובריגה. הארוחות המלכותיות, ישלבו הקפדה על הידורים וחומרות, עם תפריט עשיר ומקורי. מעשי ידיו של קובריגה מהווים חוויה קולינרית יוקרתית ויוצאת מן הכלל.

במהלך כל ימי הפסח, המלון עומד בהשגחתו המהודרת של הרב שמואל קמינצקי, שליח הרבי ורבה של דנייפרופטרובסק, בהנחייתו הקפדנית הצמודה של הרב מרדכי שמואל אשכנזי, מד"א כפר חב"ד. מיטב ההידורים והחומרות החב"דיים מונהגים במקום, דבר שלא גורע מהאיכות המקסימלית של הארוחות.

מסע היסטורי מעורר השראה בעקבות חיי הרבי בעיר

ח"י ניסן הוא יום הולדתו של אבי הרבי, הגאון המקובל רבי לוי יצחק, ששימש רב העיר. יום זה, הוא גם יום ברית המילה של הרבי. מסע היסטורי מרגש ומעורר השראה בעקבות חיי הרבי ומשפחתו בעיר, יתקיים ביום זה. נבקר בבתים השונים בהם התגוררו הרבי ובני משפחתו, בבתי הכנסת בהם התפללו, בבניין הק.ג.ב. בו נעצר רבי לוי-יצחק במסירות נפש, ובציון אח הרבי הי"ד.

כמו-כן, בימי חול המועד תתקיים נסיעה לאהל רבינו הזקן בהאדיטש.

טיולים ואטרקציות

טיולים נוספים, לאתרים ואטרקציות מהנים ומאתגרים יתקיימו בימי חול המועד לכל המשפחה, יחד עם האירוח המושלם, יביאו לשמחת יום-טוב חירותית ומענגת.

רק במנורה: פסח מלכותי במחיר אטרקטיבי.

הרשמה: במספר הטלפון: 072-2454770 (24 שעות)
אתר האינטרנט של המלון:
www.menorahotel.com
לבירורים נוספים: 380-63-7708770
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.