מערכת COL | יום י"ב אדר ב ה׳תשע״ד 14.03.2014

מדור צרכנות שבועי: פורים כבר כאן, פסח בפתח

מרכז התקשורת החב"די - COL, השיק מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: סידורים אחרונים לפורים, ובעיקר מבט קדימה לקניות של פסח  מדור צרכנות
מדור צרכנות שבועי: פורים כבר כאן, פסח בפתח

משלוח מנות, ארזתם כבר?

אם עוד לא התארגנתם עם משלוחי מנות לחברים, שימו לב לחבילות שי של עלית, מארזי משלוח מנות לפורים שילדים ישמחו לקבל. מגוון אריזות השי של עלית מחופשות ברוח החג - מסיכות, סוכריות, אוזני המן הקלאסיות, מארזים מפנקים ועוד הרבה הפתעות. כולן צבעוניות ומקסימות, מלאות בממתקי עלית, בהכשר הבד"צ כמובן.



כן תהיה לני

קניתם כל כך הרבה ממתקים לפורים, לא כדאי גם לקבל על זה מתנות? לאור ההצלחה של מבצעי פורים עם לני בשנים קודמות, החליטו בחברת הממתקים הוותיקה והמובילה במגזר החרדי, לקיים גם השנה מבצע לכבוד פורים. ואכן, לני - איש ממתקי הקסם של חברת 'כרמית', חוזר גם השנה כדי לחלק מתנות שוות במיוחד לכבוד החג.

אז מה עושים כדי להשתתף בהגרלות על מצלמות דיגיטליות, משחקי פליימוביל, נינטנדו וקורקינטים חשמליים? בסך הכל לקנות חמישה מוצרי כרמית ממתקי הקסם של לני, להתקשר לטלמסר 03-9-411-411, להזין את פרטי חשבונית הקניה והיכנס להגרלה הגדולה על עשרות מתנות מדליקות.

אז רוצו להשתתף במבצע שישמח אתכם גם אחרי פורים!



ליצן מכסף במתנה

רוצים לשדרג את משלוח המנות ליקירכם? ליצנים כסופים הם מתנה אידיאלית לכל השנה ובמיוחד לפורים. לקראת חג הפורים המתקרב משיקים בבית הצורפים מארזי ליצנים חדשים במחירים מיוחדים. הליצנים מתאימים כמתנה ייחודית: הם ישדרגו כל משלוח מנות, יקשטו כל וטרינה ביתית ויכניסו אווירה שמחה לכל בית יהודי. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון כלי הגשה למשלוחי מנות משולבים במחירים מיוחדים.

מחיר מארז ליצנים עם כלי נגינה- 302 ₪



פסח בפתח

אבל אתם כבר בוודאי מאורגנים, וכבר עסוקים בתכנון הקניות לפסח. כהורים, אתם יודעים עכשיו זה הזמן לדאוג לנעלי כל המשפחה. 'קבקב יבוא הנעלה בע"מ' משיקה את קולקציית הילדים והנוער במגוון צבעים ועיצובים, תוצרת מותג האיכות הבינלאומי ABSOLUTE COMFORT, המשווק כבר יותר מ-20 שנה נעליים בכל רחבי העולם. מדובר בנעלי איכות קלילות ונאות, שאינן מכבידות על הרגליים, אך מספקות להן יציבה איכותית והליכה נוחה ובריאה. את נעלי האיכות של ABSOLUTE COMFORT תוכלו לזהות בקלות באמצעות הנקודה האדומה המופיעה על גב האריזה.



ביגוד חסידי

מחלקות הביגוד מתעוררות לקראת פסח בכל הרשתות והחנויות המובילות. תקופת ההתחדשות מגיעה גם לביגוד החסידי. בבגיר, רשת האופנה הבינלאומית המובילה במגזר החרדי, מבינים שכאשר חסידים מחפשים חליפה חדשה, או סירטוק חדש, חשוב להם שהם יהיו מפירמה איכותית ובינלאומית, לכן בגיר מביאה את בשורת האיכות והיוקרתיות גם בביגוד חסידי. בחנויות ההלבשה החסידית של רשת בגיר, מתכוננים לתקופת פסח גם עם מיטב התוצרת החסידית, תוך דגש על האיכות והיוקרה המוכרים של רשת בגיר וללא חשש שעטנז, כמובן.

מראה מלוטש לחג

אם כבר דאגנו לנעליים של הילדים והילדות, הלבשנו את הישיבע בוחער וקנינו סרטוק חדש לבעל, מגיע גם משהו חדש בשבילך לחג. מה עם איפור חדש לחג? בתחום מוצרי האיפור העמידים רבלון צועדת עם סדרת ColorStay, הכוללת מוצרים עמידים ל – 24 שעות המעניקים מראה מלוטש וקל לביצוע. מבחר רחב של מוצרי איפור חדשניים פרי פיתוח בלעדי מכילים פורמולה חדשנית ומתקדמת המבוססת על פטנט רשום וזוכים להצלחה ברחבי העולם. המוצרים שבסדרה אידיאלים לקצב החיים הדינאמי, לאקלים הישראלי, ובמיוחד לנשים במגזר החרדי המעוניינות במראה מושלם גם בשבת ובחג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.