מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשע״ד 12.03.2014

הרב יעקב הלפרין בסיכום מערכת הבחירות: "מעז יצא מתוק"

ביוזמת הרב יעקב הלפרין יו"ר יהדות התורה ונציג חב"ד בעירית ירושלים, התכנסו יחדיו שלוחי הרבי – מנהלי בתי חב"ד בירושלים, לאסיפה רבת רושם ורב תועלתי שבמהלכה סקר הרב הלפרין את סיכום מערכת ותוצאות הבחירות, שיביאו עמם הרחבה והוספה משמועתית בפעילות העניפה של מוסדות חב"ד ובתי חב"ד בעיר. בחלקה השני של האסיפה סוכמה היערכות רבת היקף לקראת פעילות נרחבת במבצעי פסח ול"ג בעומר לסיפור המלא
הרב יעקב הלפרין בסיכום מערכת הבחירות:

ביוזמת הרב יעקב הלפרין יו"ר יהדות התורה ונציג חב"ד בעירית ירושלים, התכנסו יחדיו שלוחי הרבי – מנהלי בתי חב"ד בירושלים, לאסיפה רבת רושם ורב תועלתי שבמהלכה סקר הרב הלפרין את סיכום מערכת ותוצאות הבחירות, שיביאו עמם הרחבה והוספה משמועתית בפעילות העניפה של מוסדות חב"ד ובתי חב"ד בעיר. בחלקה השני של האסיפה סוכמה היערכות רבת היקף לקראת פעילות נרחבת במבצעי פסח ול"ג בעומר.

בסכמו את מערכת הבחירות ציטט הרב הלפרין את הפסוק "מעז יצא מתוק", "היתה בינינו מריבה קשה ונאמרו בה דברים קשים , אבל יצא מתוק מעז והוויכוח הסתיים ביחסי ידידות ובהערצה לעשייה החבדי"ת, והושגו הישגים למעלה מן המשוער הן בגיוס כספים והן בתחומי הרישוי והשגת מבנים" דברי הרב הלפרין נציג חב"ד בעירייה.

מסתבר שראש העיר מר ניר ברקת מכיר  בנציג חב"ד הרב יעקב הלפרין איש ישר שכל כולו דבקות במטרה , וראה במאבק שניהל הרב הלפרין יחד עם רבני חב"ד מאבק ענייני ולא אישי, ומיד אחרי הבחירות ביקש את קרבתו ומחיקת הוויכוחים , ולהשקיע את האינרגיות בשיתוף פעולה להגברת הפעילות החבדי"ת בעיר, ואכן כפי שהתבשרנו באסיפה מפיו של הרב הלפרין על פגישה ידידותית שקיים עם ראש העיר נתקבלו בה החלטות חשובות בכל הקשור ביחס למוסדות חב"ד בעיר ולהגדלת התקציבים באופן משמעותי.

באסיפה השתתפו כל מנהלי בתי חב"ד בעיר, שבאו לסכם את הפעילות העניפה שנעשתה במהלך החורף ולהביע את הוקרתם ותודתם לחבר הנהלת מועצת העיר יו"ר סיעת יהדות התורה ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין על עזרתו הרבה והמסורה להצלחת הפעילות של כל הסניפים בכל התחומים. הישיבה נפתחה ב"דבר מלכות" – ע"י יו"ר צעירי אגודת חב"ד בירושלים הרב נפתלי הכהן רוט. שהביא נקודות משיחות הרבי על המסרים המיוחדים בעבודת השליחות המודגשים בחודש אדר.

חלקה השני של הישיבה יוחדה לתכנון הפעילות והקצאת משאבים עבור מבצעי חודש ניסן, עריכת סדרים ותהלוכות ל"ג בעומר.

בסיום האסיפה הוחלט כי לצורך קיצור הליכי הרישוי לתהלוכות ל"ג בעומר, תתקיים ישיבה מיוחדת עם כל גורמי הרישוי בעירית ירושלים ונציגי המשטרה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.