מערכת COL | יום י' אדר ב ה׳תשע״ד 12.03.2014

'דולר' מהרבי מלפני כח שנים הזניק את מפלגת "כח"

הניצחון של הציבור החרדי, בבחירות שנערכו הלילה בבית שמש, הביא לסיום של מערכת בחירות שנמשכת כבר חצי שנה. בין הנרתמים לסיוע לנצחונו של המועמד החרדי משה אבוטבול, היו גם חסידי חב"ד ● הרב אליעזר ויינר מנכ"ל מוסדות חב"ד בעיר העניק לציג מפלגת כח ר' אברמי פרנקל 'דולר' של הרבי ● הבוקר, הבחין הרב ויינר כי הדולר שנתן למתמודד מטעם כח, הוא שטר דולר שקיבל מהרבי בתענית אסתר ה'תשמ"ו, בדיוק לפני כח שנים...  לסיפור המלא
'דולר' מהרבי מלפני כח שנים הזניק את מפלגת
הניצחון של הציבור החרדי, בבחירות שנערכו הלילה בבית שמש, הביא לסיום של מערכת בחירות שנמשכת כבר חצי שנה. בין הנרתמים לסיוע לנצחונו של המועמד החרדי משה אבוטבול, היו גם חסידי חב"ד. כפי שדיווחנו אמש ב-COL , למטה חב"ד בבית שמש הצטרפו גם ר' חיים שטיינר סרה"ע קריית מלאכי ור' אפרים מלוב סגן ראש מועצת עמנואל.

לצד עבודת השטח וההתגייסות של קהילת חב"ד, למען ניצחונו של אבוטבול ופעילות למען נציג מפלגת כח ר' אברמי פרנקל, מספר ר' אפרים מלוב מעמנואל כי את הנצחון של אבוטבול וכניסתו של הנציג השני של מפלגת כח, ידע כבר אתמול לאחר סדרת ברכות שמיימיות שקיבל מהרבי.

"במהלך היום הסוער, התיישבתי יחד עם ר' אברמי פרנקל לכתוב מכתב לרבי" מספר ר' אפרים מלוב. לאחר ששלחו את בקשת הברכה לרבי, הם פתחו ספר אגרות קודש, ונדהמו לראות את תשובת הרבי שדיברה על 'נתינת כח'. במכתב הזכיר הרבי כי 'יד מקושריון על העליונה'.

בהמשך נכנסו השניים לרב אליעזר ויינר שליח הרבי בבית שמש ומנכ"ל מוסדות חב"ד בעיר. הרב ויינר העניק לנציג כח דולר של הרבי וכתב יחד איתו עוד מכתב לרבי לבקש ברכה בשם קהילת חב"ד בעיר. גם במכתב השני הרעיף הרבי ברכות על המתמודדים ואיחל ש'יבשר טוב'.

מעודד מברכות הרבי ידע ר' אפרים מלוב כבר אתמול בצהרים כי ניצחונו של משה אבוטבול מובטח וכי מפלגת טוב תכניס גם את הנציג השני למועצה.

היום בבוקר הבחין הרב ויינר כי הדולר שנתן למתמודד מטעם כח, הוא שטר דולר שקיבל מהרבי בתענית אסתר ה'תשמ"ו, בדיוק לפני כח שנים. "הרבי מנהל את העניינים, אנחנו רק השליחים שלו לפעול את ההצלחות פה"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.