מערכת COL | יום ד' אדר ב ה׳תשע״ד 06.03.2014

חדש ב-COL: מדור צרכנות שבועי

מרכז התקשורת החב"די - COL, משיק מדור צרכנות אינפורמטיבי לתועלת הגולשים, במסגרתו יובאו מבצעים, הנחות ומידע צרכני ממגוון בתי עסק ומותגים מובילים במגזר החרדי והחב"די ● והשבוע: איך לזכות בניקיון הבית לפסח על חשבון עוף אנ"ש? איך לטוס בחינם עם כל המשפחה לרבי ועוד הצעות משתלמות  מדור צרכנות
חדש ב-COL: מדור צרכנות שבועי

שלל הגרלות

את מדור הצרכנות החדש שלנו, נפתח איך לא, עם הכנות לפורים. אצל רובכם התחפושות לילדים מוכנות כבר מט"ו בשבט, ורעיונות למשלוחי מנות מקוריים ויחודיים לא חסרים, אבל מה עם סעודת פורים? מה מבשלים, ואיך מצליחים לחסוך כמה שקלים?

במיוחד לצורך זה "עוף אנ"ש" מודיעה על שלל מבצעים על הבשר המשובח, העופות והקפואים, במחירים שיתנו לכם טעם לעוד. לצד מבצעי הפורים, בעוף אנ"ש חושבים כמובן גם על פסח וממשיכים את מבצע "עוף אנ"ש מנקים לך את הבית". במסגרת המבצע נערכות 4 הגרלות שבועיות על שוברי קניה והגרלה גדולה על ניקיון הבית לפסח על חשבון עוף אנ"ש.

בהגרלה השבועית (השניה מתוך ארבע הגרלות) שנערכה בר"ח אדר ב' זכו משפ' הרטמן מביתר ומשפ' שולמן מרחובות, בשוברים על סך 400 ₪ ברשת "נאמן", ומשפ' שובל מקרית אתא ומשפ' ג'וחפי מרחובות, זכו בשוברים על סך 770 ₪.

אגב, נותרו רק עוד 2 הגרלות שבועיות והגרלה סופית על ניקיון הבית ומכשיר רובוט. למבצעי עוף אנ"ש
לחצו כאן


בואו להתרענן

בשיא הלחץ של ההכנות, עצרו רגע להתרעננות עם כוס משקה רק ביד. בימים אלה, המותג 'ספרינג TEA' , מרענן את עיצוב אריזות הבקבוקים ומציג מיתוג חדש עדכני ומלהיב! על בקבוקי סדרת התה הקר של ספרינג TEA, המתהדרת במגוון ייחודי של טעמים טרופיים קלילים ומרעננים, על גבי אריזות הבקבוקים, החדשות, מופיעים נופים ממקומות רחוקים וטרופיים שמזכירים את טעמו הטרופי והמרענן של המשקה. לכל אחד מהטעמים תמונה שונה של נוף מתחלף וצבעוניות ייחודית לו. העיצוב משלים את תפיסת העולם של המותג, כמשקה טרופי, מרענן ובעל מגוון רחב של טעמים.



רוצים לטוס חינם?

נרגעתם מההכנות לפורים? לקחתם פסק זמן מההכנות לפסח? בואו לחשוב קצת קדימה. בארגון 'אור החסידות' שמפיצים את חוברות לקראת שבת, אומרים לכם שעכשיו זה הזמן לחשוב גם על טיסה לרבי לחג השבועות, לג' תמוז או לחגי תשרי. לארגון או החסידות יש הצעה חד פעמית עבורכם, לחוויה ייחודית של התקשרות, לטוס יחד עם כל המשפחה לחצרות קודשנו, ובה בעת לתמוך בפעילות הפצת המעיינות והפצת תורת הרבי לקהלים נרחבים ומגוונים.

במסגרת מבצע מיוחד, תיערך הגרלה בין המשתתפים על שבעה כרטיסי טיסה לרבי שיוענקו כולם יחד למשפחה הזוכה, כולל סידור לינה מלא והסעות משדה התעופה ואליו. ההשתתפות בהגרלה, הינה באמצעות תרומה על סך של 200 ₪ לפעילות הפצת המעיינות של ארגון 'אור החסידות', המפיץ את תורתו של הרבי באלפי עותקים, מידי שבת באמצעות חוברות 'לקראת שבת', בריכוזי חב"ד ובריכוזים חרדיים בארץ ובעולם.

להשתתפות בהגרלה
לחצו כאן או חייגו 03-3745979



הסתדרתם לחול המועד פסח?

הסעות משדה התעופה לקראון הייטס כבר יש לכם, אבל מה עם חול המועד פסח? כבר הסתדרתם עם רכב לטיולי חול המועד המשפחתיים? ב'ירנט' השכרת רכב כבר מתכוננים לפסח. התקשרו לסוכן החב"די ישראל ירט, הקדימו הזמנותיכם לחג הפסח תשע"ד, ותיהנו ממחיר אטרקטיבי ושירות ללא פשרות.

להזמנות חייגו: 03-9440-111 או גלשו לאתר
www.yerent.co.il




מתדלקים? רק בחברה שומרת שבת!

במהלך הטיולים בחול המועד, ובכלל בנסיעות, אל תשכחו להקפיד על תדלוק בתחנות דלק שומרות שבת. לאחרונה הכריזה חברת סונול על השלמת בידול עשרות תחנות הדלק שומרות השבת שבחזקתה, זאת במסגרת הכרה בחשיבות שמירת השבת. לחברת סונול 33 תחנות שומרות שבת הפזורות בכל רחבי הארץ. שילוט בולט ומאיר עיניים מבשר לנהגים כי התחנה שומרת שבת. ובמיוחד למתגלגלים בדרכים, בחנויות הנוחות הצמודות לתחנות ניתן לרכוש מעתה מגוון מוצרים וחטיפים לדרך, וקפה ומאפה כשרים למהדרין.



צילום: יח"צ

מבצע מיוחד לגולשים

והודעה לסיום:

מתניה - המקור לכסאות אליהו הנביא, יוצא במבצע מיוחד לאנ"ש ולשלוחים: קנה כסא אליהו ב-8,500 ש"ח בלבד (במקום 11,500 ₪) וקבל כרית תינוק מהודרת לברית. כמו כן הגיע מלאי כיסאות בדוגמת הכיסא של הרבי במחירי מבצע!

לצפיה בפירוט מלא של הכסאות
לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.