מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשע״ד 05.03.2014

נחשפה מעבדה לייצור מזוזות מזויפות באשקלון

משטרת אשקלון - מרחב לכיש חשפה היום מעבדה ביתית לייצור מזוזות מזויפות. היום, בשעות אחר הצהרים בעקבות פעילות מודיעינית פשטו בלשי משטרת אשקלון במרחב לכיש בפיקודו של רס"ב ליאוניד בלינקי על דירה ברח' דרך היין בעיר ● בעקבות האירוע החמור, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד באשקלון הרב מנחם ליברמן על מבצע בדיקת מזוזה חינם למשך שלושה שבועות, זאת על מנת לאפשר לתושבים לבדוק האם גם הם ניזוקו ממעשה הנוכולות  לסיפור המלא 
נחשפה מעבדה לייצור מזוזות מזויפות באשקלון

משטרת אשקלון / מרחב לכיש חשפה היום מעבדה ביתית לייצור מזוזות מזויפות. היום, בשעות אחר הצהרים בעקבות פעילות מודיעינית פשטו בלשי משטרת אשקלון במרחב לכיש בפיקודו של רס"ב ליאוניד בלינקי על דירה ברח' דרך היין בעיר.

בחיפוש שערכו השוטרים רס"ל רן לורברט ורס"ל דור בוסקילה בדירה נמצאו באחד מהחדרים ציוד רב אשר שימש על פי החשד לייצור מזוזות מזויפות כגון: מחשבים, סורק, גלופות, חותמות, קלפי מזוזות רבים, מכונה לחיתוך הקלפים ומדפסת ייחודית המדפיסה באיכות גבוהה את כתב הסת"ם המזויף.

בעל "בית הדפוס", תושב אשקלון בן 24 נעצר לחקירה במשטרת אשקלון. ק' אגף החקירות והמודיעין של משטרת אשקלון, רפ"ק איליה דביירין ציין כי "מדובר במעבדה ביתית שעל פי החשד שימשה לזיוף ומסחר בקלפי מזוזות שעלותם גבוהה". החקירה נמשכת.

בעקבות האירוע החמור, שליח הרבי ורב קהילת חב"ד באשקלון הרב מנחם מ. ליברמן על מבצע בדיקת מזוזה חינם למשך שלושה שבועות, זאת על מנת לאפשר לתושבים לבדוק האם גם הם ניזוקו ממעשה הנוכולות.

בית חב"ד פתוח כל יום בין השעות 09:00-19:00 בימי שישי עד לשעה 12:00 טלפון 08-6754913

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.