מערכת COL | יום ב' אדר ב ה׳תשע״ד 04.03.2014

סקר: 26% מיהודי בריטניה נישאו עם נוכרים

נתונים אלו, ורבים נוספים, יעמדו במרכז כינוס ענק שיערוך מרכז רבני אירופה בבודפשט, בהשתתפות מאות רבנים וראשי קהילות מהעולם התבוללות בבריטניה
סקר: 26% מיהודי בריטניה נישאו עם נוכרים
ההזמנה לסמינר הרבנים על רקע תמונה קבוצתית מסמינר הרבנים האחרון בהמבורג
26% מיהודי בריטניה נישאו עם נוכרים, כך דיווח בשבוע שעבר ה'ג'ואיש כרוניקל הלונדוני. בידיעה צויין כי זהו אחוז נמוך יותר של נישואי התבוללות לעומת ארצות הברית שם 17 אחוזים מילדי הישראלים היורדים לארה"ב התחתנו עם שאינם יהודים, אחוז גבוה מדור הוריהם, בו רמת נישואי התערובת עומדת על שמונה אחוזים. יש לציין כי רמת נישואי התערובת הכללית של יהודי ארה"ב היא 58 אחוזים, כך על פי סקר מקיף של חברת PEW שהתפרסם בחודשים האחרונים.

מדובר על פי עורכי הסקר, כמחקר ראשון בסוגו, אשר מאפיין את ההתנהגות של "ישראלים וישראלים-אמריקנים המתגוררים בארה"ב". בסקר השתתפו קרוב ל-1660 ישראלים המתגוררים ב-40 מדינות ברחבי ארה"ב.

נתונים אלו, ורבים נוספים, יעמדו במרכז כינוס ענק שיערוך בכ"א – כ"ג אדר ב' ארגון מרכז רבני אירופה, בבודפשט שבהונגריה. בכינוס המעורר עניין רב הבטיחו השתתפותם מאות רבנים וראשי קהילות מרחבי העולם לצד מומחים בתחום. במהלך יתקיימו סדנאות ודיונים מקצועיים בבעיה, לצד הצגת פתרונות שגובשו בקהילות יהודיות שונות בשיתוף צוותי רבנים של 'מרכז רבני אירופה' להתמודדות עם הנושא.

מנכ"ל מרכז רבני אירופה, הרב מנחם מרגולין, מסר כי לקראת הכינוס קיים מרכז רבני אירופה סקר מקיף כלל עולמי, במטרה לאפיין את התופעה כמו גם גיבוש דרכי התמודדות שונים. הנתונים שייחשפו בכנס מפתיעים במיוחד וצפויים לעורר הד עולמי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.