מערכת COL | יום כ"ד אדר א ה׳תשע״ד 24.02.2014

חב"דניקית מצטיינת מסלול הוראה B.Ed של מכללת לוינסקי

הגב' דבורה לאה לבקיבקר, מפעילות חב"ד בבאר שבע, נבחרה למצטיינת הראשית של מסלול בוגר בהוראה B.Ed, בתוכנית הנפרדת לנשים חרדיות של חוי ארנפלד, שהשלימו את לימודיהן להשלמת תואר ראשון בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך ● הגב' לבקיבקר נשאה דברים מרגשים במהלך הטקס החגיגי שנערך אמש (ראשון) במכלת לוינסקי וסיפרה על פעילותה בעיר, ועל המענה שקיבלה מהרבי ● הרב ישראל מאיר לאו הרב הראשי לתל אביב-יפו, שיתף בנאומו חוויה שעבר כאשר השתתף בחנוכת "גן מנחם" בקורדובה לסיפור המלא 
חב

הגב' דבורה לאה לבקיבקר, מפעילות חב"ד בבאר שבע, נבחרה למצטיינת הראשית של מסלול בוגר בהוראה B.Ed, בתוכנית הנפרדת לנשים חרדיות של חוי ארנפלד, שהשלימו את לימודיהן להשלמת תואר ראשון בחינוך במכללת לוינסקי לחינוך.

הגב' לבקיבקר נשאה דברים מרגשים במהלך הטקס החגיגי שנערך אמש (ראשון) במכלת לוינסקי וסיפרה על שליחותה בעיר, לצד בעלה, ר' מנדי לבקיבקר, המכהן כרב בשב"ס, ועל מגוון פעילויות בהם היא עוסקת שמטרתן הנגשת היהדות לכל יהודי באשר הוא, מתוך חיבוק והארת פנים. 

הגב' לבקיבקר שיתפה את המשתתפים בלבטיה האם להשלים את התואר האקדמאי, וכי קיבלה תשובה מפורטת מהרבי ב"אגרות קודש" בה כותב הרבי כי "בשבועות הכי קרובים תהיינה הבחינות של אלו הלומדים בקורס למורים.... שגם הוא בתוכם, ובוודאי למותר לעוררו שגם על זה כוונתי שיעשה בזה במרץ המתאים. והעיקר שירכוש לעצמו כל הידיעות הצריכות ויוכל לנצל כישרונותיו בהשפעה".

בטקס, בו קיבלו 91 סטודנטיות חרדיות תעודות בוגר בהוראה B.Ed, נשא דברים הרב ישראל מאיר לאו הרב הראשי לתל אביב-יפו, שסיפר כי פעם הוזמן לטקס חנוכת גן מנחם בקורדובה, בו היו אמורים להשתתף כ-25 משפחות. "למרות המספר המועט יחסית החלטתי לנסוע ולחזק את רוחם של יהודי הגולה. שהגעתי הופתעי מהכבוד הרב לו זכיתי, כאשר שלטים ניתלו לאורך הרחובות, ולבסוף בטקס השתתפו כ-300 משפחות, וכולם התרגשו מכמות היהודים שחיו במחתרת ויצאו בעקבות ביקורי".

הגב' חוי ארנפלד, המתאמת את הקשרים בין המכללה לבין קבוצה ייחודית זו ציינה כי מדובר בנשים חרדיות מכלל שכבות המגזר, כולל מהזרמים השמרניים ביותר. "כמי שנטלו על עצמן להיות המפרנס העיקרי של הבית, נתקלות נשים רבות בדילמה של רצון לשלב לימודים אקדמיים לצד ההתמודדות עם עבודה ולהיות עדיין אמא במשרה מלאה", מציינת ארנפלד, "מדובר ללא ספק בפריצת דרך של ממש בקידום לימודים אקדמיים במגזר החרדי". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.