מערכת COL | יום כ"ד אדר א ה׳תשע״ד 24.02.2014

"שלומי וסתם" פוגשים את הדוד מצרפת

לאחר שהכרנו אותם מהסרט "שלומי וסתם בבית המקדש" ושלומי וסתם "פוגשים את הרמב"ם" הם יוצאים בקרוב עם סרט חדש ומשעשע על ספר תהילים ● שלומי לניאדו יוצר הסרטים מביא אל הילדים דמות חדשה "הדוד ג'ק" דוד צרפתי חביב וצבעוני שמלמד את סתם (המגולם בכישרון רב ע"י השחקן יהושוע שגיא) את נפלאות ספר תהילים  לסיפור המלא

לאחר שהכרנו אותם מהסרט "שלומי וסתם בבית המקדש" ושלומי וסתם "פוגשים את הרמב"ם" הם יוצאים בקרוב עם סרט חדש ומשעשע על ספר תהילים.

שלומי לניאדו יוצר הסרטים מביא אל הילדים דמות חדשה "הדוד ג'ק" דוד צרפתי חביב וצבעוני שמלמד את סתם (המגולם בכישרון רב ע"י השחקן יהושוע שגיא) את נפלאות ספר תהילים.

"יש כל כך הרבה סיבות להביא אל הילדים את "ספר תהילים" ראשית זהו ספר קסום עם מזמורים נפלאים בהמשך יש לנו כבוד רב ל "דוד המלך" ואנו מאמינים באמונה שלמה כי המשיח צאצאו של דוד יבוא בקרוב ממש".

כמו שאר הסרטים מרגע קבלת ההחלטה החלה משימת היצירה, תסריט, הקלטות, עיצוב, תלבושות ועוד ועוד והכל כדי  להביא לכלל ילדי ישראל את הספר הקדוש, הסרטים של "שלומי וסתם" מופצים בעולם כולו ומקובלים על מגזרים שונים הודות לתוכן היהודי להומור ולצבעוניות...

כששלומי וסתם יוצאים להופעות הם נפגשים בסיפורים מרגשים  כל תגובה כזו מעודדת להמשיך וליצור עוד ועוד תכנים מעולם היהדות.

שיתוף הפעולה עם "ערוץ יהדות טיוי" הוא המשך לסרטים שצולמו והופקו במשותף ואת כולם ניתן לראות בקטגוריה המיוחדת יהדות טיוי קידס.

בסרט ארבע שירים חדשים ובכל אחד מהם מוזכר פרק אחר מתוך ספר תהילים, מסתבר שכל הפרקים מרתקים והמלאכה לבחור ארבעה בלבד הייתה  לא קלה, "את כולם רצינו לצלם ואולי יהיו פרקים נוספים בהמשך"...לשלומי וסתם דף פייסבוק עם חברים מכל העולם ולאחרונה יש תופעה מאוד מעניינת של יהודים הנוסעים לביקור בחו"ל ומזמינים סרטים כמתנות לילדים, בקרוב תוכלו לראות את הצמד מופעים ברחבי העולם.....בסימן  "שלומי וסתם אוהבים את כולם".

כששאלנו את "שלומי וסתם" למה ספר תהילים ? הם אמרו מתוך כבוד לדוד המלך, ולמה דוד מצרפת ? זה מתוך כבוד לרבי מלובביץ שלמד בצרפת. ולמה לדוד אין עדשות במשקפיים ? זה סתם בשביל הצחוק.... "שלומי וסתם פוגשים את הדוד מצרפת" בקרוב ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.