מערכת COL | יום י"ח אדר א ה׳תשע״ד 18.02.2014

היו ימים: החסיד שמיהר לחלוקת הדולרים האחרונה

היום, י"ט אדר, חל יום היארצייט של הרה"ח אליעזר זילבר ע"ה ● ביום ראשון, כ"ו אד"ר ה'תשנ"ב, יממה לפני האירוע בכ"ז אדר, בשעות אחה"צ, התעורר לפתע רצון עז אצל הרב זילבר ע"ה לנסוע לרבי ● הוא עזב את החנות ו'טס' ל-770. בהגיעו קרוב לשעה 6 בערב הוא עוד הספיק את חלוקת הדולרים (כפי שניתן לראות את השעה בשעון: 5:54), ובכך הוא זכה להיות מאחרוני מקבלי דולר מהרבי לפני כ"ז אד"ר ● וגם: כשהרבי הזכיר לשותפים לשים קופת צדקה בעסק  לסיפור המלא
היו ימים: החסיד שמיהר לחלוקת הדולרים האחרונה
למעלה: הרב אליעזר זילבר ע"ה בחלוקת דולרים האחרונה. למטה: הרב זילבר ע"ה ויבלחט"א ר' פנחס גוביץ בחלוקת דולרים

היום, י"ט אדר, חל יום היארצייט של הרה"ח אליעזר זילבר ע"ה, שלפני כ-25 שנה היה שותף בחנות מחשבים בבורו פארק עם יבלחט"א ר' פנחס גוביץ המתגורר כיום באלעד.

ביום ראשון, כ"ו אד"ר ה'תשנ"ב, יממה לפני האירוע בכ"ז אדר, בשעות אחה"צ, התעורר לפתע רצון עז אצל הרב זילבר ע"ה לנסוע לרבי. הוא הציע לשותפו ר' פנחס לסגור את החנות מוקדם מהרגיל ולהצטרף אליו לקראון הייטס. ר' פנחס לא הבין מה הבהילות והחליט להשאר החנות.

הרב זילבר עזב את החנות ו'טס' ל-770. בהגיעו קרוב לשעה 6 בערב הוא עוד הספיק את חלוקת הדולרים (כפי שניתן לראות את השעה בשעון: 5:54), ובכך הוא זכה להיות מאחרוני מקבלי דולר מהרבי לפני כ"ז אד"ר.

אבא חזר הביתה ולא הפסיק לדבר על כך שהרבי הי' נראה מאוד עייף והעיניים שלו לא היו נראות טוב.

למחרת אירע האירוע של כ"ז אדר.

השניים, עברו יחד אצל הרבי בהזדמנות אחרת, והציגו לרבי ר"ד משיחה שלו עם פרסומת של החנות, לאחא שהשנים תרמו את המחשב ואביזריו למערכת 'פאקס א שיחה'.

בשיחה עם COL שיחזר ר' פנחס גוביץ את הסיפור והוסיף כי "כאשר עברנו אצל הרבי וביקשנו ברכה לעסק, הרבי הזכיר לנו לשים קופת צדקה בעסק, וחזר על זה שוב. התפלאנו כי כבר קבענו קופת צדקה בחנות. כשהגענו לחנות התברר לנו שקופת הצדקה נגנבה". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.