מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשע״ד 12.02.2014

חב"ד נתניה נערכת ל"פורים של ביקורי בית"

חב"ד נתניה נערכת ל"פורים של ביקורי בית  ● חסידי חב"ד יביאו את שמחת החג ומצוותיו להמוני התושבים ● פעילות מיוחדת עם קשישים ונצרכים  לסיפור המלא
חב
השנה: דגש על ביקורי בית – כמאה פעילים יפקדו מאות בתים בכל רחבי העיר
שלוחי הרבי מליובאוויטש בנתניה התכנסו בשבוע החולף לאסיפת היערכות לקראת ימי הפורים הקרבים ובאים. האסיפה התקיימה במבנה החדש והיוקרתי של בית חב"ד בשכונת נת 600, בהנהלת הרב כתריאל אלפרוביץ. ראשון הדוברים היה השליח הראשי לנתניה הרב מנחם וולפא, רב קהילת חב"ד וראש המוסדות, שעורר את השלוחים לפעול במרץ להבאת שמחת הפורים ומצוותיו לתושבי העיר.

במהלך האסיפה דנו השלוחים בדרכים השונות להגברת הפעילות. מנהלי הסניפים שיתפו את עמיתיהם בהכנות לסעודות הפורים שתיערכנה בכל בתי חב"ד בעיר, למסיבות ולמעמדי קריאת המגילה. מאגף הפעילות נמסר על כוונתם לשחזר את הצלחות העבר ב"אוהל המגילה" שיוקם במרכז העיר. באוהל ניתן יהיה לשמוע  את קריאת המגילה שוב ושוב סביב השעון. מסע פרסום שיכיר להמונים את ארבעת מצוות החג, עתיד לצאת ברחובות העיר ובעיתונות. הפעילות המסורתית לא תפסח גם על חולים וקשישים, אנשי ביטחון וחירום.

חלקו הארי של הדיון הוקדש לתחום ביקורי-הבית שצבר בחצי השנה האחרונה תאוצה. הרב מנחם מענדל דיסקין, מנהל מיזם 'פעילי חב"ד' של צעירי-אגודת-חב"ד בישראל, סיכם בפני המשתתפים את הישגי המבצע הארצי שנחל בסייעתא דשמיא הצלחה גדולה, ואף סימן את יעדי המבצע לעונה הקרובה. "מיזם 'פעילי חב"ד' הציב לעצמו מטרה להגביר את העשייה החב"דית בתחום ביקורי הבית" אמר, וציין בסיפוק את ההצלחה המיוחדת שרשמה נתניה בתחום, כאשר כמאה פעילים עורכים סבב ביקורים כאלו, הם ומשפחותיהם, מידי ערב חג ומועד.

הרב לוי יצחק סגל, מרבני ישיבת חב"ד בעיר, שיתף אף הוא את משתתפי האסיפה בסיפורי המבצע מניסיונו האישי. מתברר שהפעילים-שלוחים המגיעים לבתי תושבים מכל שכבות האוכלוסייה, זוכים לקבלות-פנים חמות ולבביות. הם יושבים בסלוני הבתים, עורכים למארחים היכרות מעמיקה יותר עם ערכי היהדות והאמונה, ומותירים בבית ערכת חג ייחודית וחוברת ערוכה היטב על החג הקרב.

השלוחים כולם מעידים על האפקט העצום של המבצע. העדויות יוצרות תמונת מצב לפיה המבצע מגיע למעגלים רחבים מהמצופה, ולו השפעה על רבדים עמוקים באוכלוסיות השונות. משפחות שזכו לביקור כזה, המשיכו לשמור על קשר עם בית חב"ד באזור מגורם, והחוברות שהפכו פופולאריות, לאחר שנקראו בשקיקה ע"י בני הבית, הועברו הלאה לבני משפחה ולחברים, וכהנה וכהנה רבות.

האסיפה ננעלה והשלוחים חזרו איש-איש לסניפו, לפעילות השגרתית להפצת תורה ויהדות, אך גם ובמיוחד – להשלמת ההיערכות לקראת חג הפורים שעתיד להצטיין השנה בתנופה משמעותית בהיקף הפעילות החב"דית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.