מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשע״ד 12.02.2014

נחנך בית חב"ד מפואר באוניברסיטת פלורידה בגיינסוויל

450 אנשים התאספו לחנוכת ופתיחת בית חב"ד באוניברסיטת פלורידה בגיינסוויל, פלורידה בהנהלת השליח הרב בערל גולדמן שנבנה בעלות של 4.8 מליון דולר ● המרכז החדש נבנה תודות לתמיכת הקהילה המקומית שסייעה בבניה, והודות לתמיכה של נדיבים שונים כמו פרדריק לוין ובני משפחתו, הסופר מייקל זינגר ומשה וליליאן טבצ'ניק  לסיפור המלא
נחנך בית חב

450 אנשים התאספו לחנוכת ופתיחת בית חב"ד באוניברסיטת פלורידה בגיינסוויל, פלורידה בהנהלת השליח הרב בערל גולדמן שנבנה בעלות של 4.8 מליון דולר.

מאז הקמתו בשנת תש"ס, מרכז ליובאוויטש חב"ד באוניברסיטת פלורידה משמש כבית עבור אלפי סטודנטים יהודים שלומדים באוניברסיטת פלורידה. הסטודנטים באים לאוניברסיטה מכל חלקי המדינה, כולל מיאמי, ג'קסונוויל, טמפה וטלהאסי.

המרכז החדש נבנה תודות לתמיכת הקהילה המקומית שסייעה בבניה, והודות לתמיכה של נדיבים שונים כמו פרדריק לוין ובני משפחתו, הסופר מייקל זינגר ומשה וליליאן טבצ'ניק.

"המטרה העיקרית שלנו היא לספק מקלט בטוח לחיים יהודים וללמידה לתלמידים ולקהילה המקומית", אמר השליח הרב בערל גולדמן, שמנהל את המרכז יחד עם אשתו חני. "אנו מאמינים כי לכל אדם, ללא קשר לקיום או השתייכות, צריך להיות מקום שבו הם מרגישים בנוח לגדול מבחינה פיזית ורוחנית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.