מערכת COL | יום י' אדר א ה׳תשע״ד 10.02.2014

הרב קירשנזפט ל-COL: "היו ממש ניסי-ניסים, זה פלא עצום"

משפחת קרישנזפט מהיישוב ניצן עדיין נסערת מהנס הגדול של בנם, ר' פיני קירשנזפט ובני משפחתו ● "הצוות הרפואי נדהם לראות שכולם ניצלו ויותר מכך - שאף-אחד לא נפגע!", אומר בהתרגשות האב, השליח הרב יגאל קירשנזפט בשיחה עם COL, "יש לבני מסירות נפש לרבי, אז יש לו זכויות. היו ממש ניסי-ניסים"  הנס של פיני קירשנזפט
הרב קירשנזפט ל-COL:
הרכב נמחץ, בני המשפחה נשארו בחיים

חיים ברון

משפחת קרישנזפט מהיישוב ניצן עדיין נסערת מהנס הגדול של בנם, ר' פיני קירשנזפט ובני משפחתו. כפי שדיווחנו הבוקר בהרחבה, ר' פיני ובני משפחתו חזרו אמש (ראשון) מחתונה בירושלים לעבר הישוב ניצן, כשבאמצע הירידות מירושלים, נקלע רכבם לתאונת שרשרת קשה.

בנס, הצליח הנהג לבלום, אך אוטובוס שהגיע מאחור במהירות רבה, איבד את הבלמים והעיף רכב על גג הרכב של משפחת קרישנזפט, נכנס בהם בעוצמה אדירה מאחורה ומעך את כל הרכב. כל בני המשפחה שהיו ברכב, בריאים ושלמים לגמרי, ברוך השם.

"רק עכשיו, בשעות הצהריים, הם חזרו מבית-הרפואה לאחר סדרת בדיקות. קצת מבוהלים, אבל ברוך השם כולם ניצלו בניסי-ניסים", אומר שליח הרבי לניצן הרב יגאל קירשנזפט, אביו של ר' פיני, בשיחה עם COL.


נס גדול. התאונה, אמש

"פיני ראה את האוטובוס דרך המראה ובתוך שניות אחדות האוטו נמעך. כשיצא מהרכב, הבחין ברכב נוסף על הגג. עד לרגע זה אין לו מושג מהיכן הגיע לשם הרכב".

ר' יגאל מספר שבנו ר' פיני מקיים פעילות מידי יום באחד מיישובי המגורשים בניצן, כשהוא נוסע עם הטנק של בית-חב"ד. "הוא אוסף ילדים ואומר איתם את 12 הפסוקים. הוא לא מוותר על אף יום, גם כשיש גשם חזק, וגם כשיש בחוץ חום אדיר. הוא מתמיד בזה. יש לו מסירות נפש לרבי, אז יש לו זכויות".

רגעים לאחר התאונה, מיהר ר' פיני לצלצל לאביו. "הוא עדכן אותי על התאונה וסיפר כי כולם ניצלו בסיעתא דשמיא. שמעתי בטלפון את כוחות ההצלה מגיעים. הצוות הרפואי נדהם לראות שכולם ניצלו ויותר מכך - שאף-אחד לא נפגע!

"היו ממש ניסי-ניסים שכולם ניצלו. צד הרכב שליד מושב הנהג נמעך לגמרי. אשתו ישבה שם וניצלה בחסדי שמים. הנס הגדול שהמושב לפתע נשכב, וכך היא לא נפגעה. זה פלא עצום.
ברוך השם קיבלנו מתנה גדולה, נעשה בעזרת השם סעודת הודיה.

"לכל אחד מבני המשפחה יש 'יום הילולא' משלו על נס שקרה לו בגוש קטיף, היחיד שלא היה לו 'יום הילולא' שכזה זה פיני... עכשיו גם לו יש נס גדול משלו", אומר ר' יגאל בחיוך, "שנזכה לבשר רק בשורות טובות כל הימים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.