מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשע״ד 07.02.2014

תנופה מחודשת: משפחת השלוחים נכנסה ל'ימות המשיח'

היוזמה שעליה הוכרז בכינוס השלוחים האחרון תופסת תאוצה ● שלוחים ברחבי הארץ מתאחדים בשיעור שבועי בחוג המשפחה בנושא הגאולה, מתוך הספר 'ימות המשיח', ומשתתפים בחידון טלפוני ● ועדת השלוחים החליטה להקדיש את הלימוד השבועי לע"נ השליח הרב יעקב שמולביץ', שבימים אלה יצויינו שלושים לפטירתו  ימות המשיח
תנופה מחודשת: משפחת השלוחים נכנסה ל'ימות המשיח'
מאות שלוחים כבר הצטרפו ליוזמה שעליה הכריזה ועדת השלוחים לענייני גאולה ומשיח, בכינוס השלוחים האחרון, שנערך בחודש טבת במלון ניר-עציון. היוזמה נועדה לחזק את יישום הוראת הרבי ללמוד את ענייני הגאולה והמשיח, כשהמטרה היא בראש ובראשונה ליישם זאת בקרב השלוחים ובני משפחותיהם.

מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ החליטו להקדיש פעילות זו לעילוי נשמת השליח בבית-שאן, הרב יעקב שמולביץ', שבימים אלה יצויינו שלושים לפטירתו.

השלוחים החליטו על לימוד במתכונת קבועה ואחידה, מתוך הספר החדש 'ימות המשיח' שהופיע לאחרונה, בהוצאת צעירי אגודת חב"ד. כתמריץ הכריזה ועדת השלוחים על חידון טלפוני, שמשתתפיו נכנסים להגרלה הגדולה על נסיעה משפחתית לרבי.

במסגרת המבצע נבחר בכל שבוע השיעור השבועי, שאותו לומד כל שליח בחוג משפחתו. רכז הוועדה, הרב מוטי גורליק, משגר את השיעור לכל השלוחים, ונמסר כי ההיענות גוברת והולכת.

לדברי השלוחים, המתכונת של הספר ולשונו הבהירה מאפשרת ללמוד בקלות נושא הקשור בענייני הגאולה והמשיח, ולהסבירו גם לילדים. הילדים מצידם מגלים התלהבות להקשיב לשיעור ולזכור את פרטיו, כדי שיוכלו להשיב בהצלחה על החידון הטלפוני.

מוועדת השלוחים נמסר כי משבוע לשבוע מצטרפים עוד ועוד שלוחים למבצע המיוחד, כפי שהדבר נראה בשיעור השתתפות העולה והולך בחידון, והשאיפה היא שכל השלוחים יתאחדו בלימוד הזה, לנחת רוח הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.