מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשע״ד 07.02.2014

ערב השקה מרגש לספר 'GPS לנשמה' במרכז הקבלה הצפתי

ערב השקה מרגש למהדורה האנגלית של הספר 'מודעות יהודית' של הסופר החב"די המוכשר הרב נדב כהן מצפת, נערך ביום רביעי במרכז הקבלה הצפתי, בניהולו של הרב איל ריס ● עשרות מתושבי צפת והסביבה, תיירים ומבקרים, נהנו מערב גדוש בתוכן חסידי מרתק בשפה האנגלית, של הפצת המעיינות ברוח הספר החדש GPS FOR THE SOUL לסיפור המלא
ערב השקה מרגש לספר 'GPS לנשמה' במרכז הקבלה הצפתי

ערב השקה מרגש למהדורה האנגלית של הספר 'מודעות יהודית' של הסופר החב"די המוכשר הרב נדב כהן מצפת, נערך ביום רביעי במרכז הקבלה הצפתי, בניהולו של הרב איל ריס.

עשרות מתושבי צפת והסביבה, תיירים ומבקרים, נהנו מערב גדוש בתוכן חסידי מרתק בשפה האנגלית, של הפצת המעיינות ברוח הספר החדש GPS FOR THE SOUL.

ביום הארוע, הגיעו קבוצות תיירים למרכז הקבלה הצפתי, אשר רכשו את הספר הפופולארי החדש בתירגום לאנגלית ולרוסית, ובסה"כ נרכשו אמש עשרות ספרים של המחבר המוכשר, שכבר הוציא כמניין ספרים מפרי עטו בשנתיים האחרונות, בסגנונו המושך והמיוחד.

קבוצה מיוחדת שהראתה התפעלות עצומה מתכני הספר, לאחר שיעור קצר עם הרב נדב כהן והרב איל ריס, הייתה של פסיכולוגים בכירים מארה"ב, שהתפעלו מתורת הנפש החסידית של התניא, כפי שמוצגת בספר החדש.

ערב ההשקה כלל תכנית עשירה ובתוכה הרצאה קצרה של הרב איל ריס על ספר התניא כפרדיגמה עכשווית של פנימיות התורה, הקרנת סירטון על התניא בהפקת המחבר הרב נדב כהן, שיחה של הרב נדב כהן והמתרגם הרב זלמן נלסון על הכנת המהדורה האנגלית של הספר, 'הקראה ראשונה' מדפי הספר, שאלות ותשובות, חתימה על הספרים החדשים ומכירתם.

בהשגח"פ הערב המיוחד התקיים ב – ו' אדר, יום הולדתו של הרמ"מ אחיו של הרבי הרש"ב, הקבור בצפת, עליו מספר הרבי שתירגם את התניא לרוסית ונתן את התירגום לגוי רוסי 'חשוב'  שהתפעל ממנו מאוד. כל המשתתפים בערב המיוחד אתמול הרגישו זכות נפלאה להיות שותפים למעמד החשוב, של השקת הספר, המביא את תכני התניא בשפה פשוטה ובתרגום, כך שכל אדם יכול ללמוד ולהתקדם בעבודה הרוחנית בדרך החסידות, ממש כמו מכשיר ה GPS שמאפשר ניווט עצמי אל היעד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.