מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשע״ד 07.02.2014

סטארט-אפ מכפר חב"ד נבחר לתכנית המאיץ של מייקרוסופט

מתוך 400 חברות שהתמודדו על מקום יוקרתי בתכנית ההאצה לסטרטאפים הטובה בישראל, נבחרו רק 13. אחת מהן היא חברת Self Point מכפר חב"ד ● אחד מבעלי החברה בשיחה עם COL: "הרגשנו איך ברכת הרבי מסייעת לנו על כל צעד ושעל"  לסיפור המלא
סטארט-אפ מכפר חב
כפר חב"ד וברקע לוגו סלף-פוינט (צילום: ישראל ברדוגו)

בשנתיים האחרונות החל טרנד חדש בעולם ההייטק שצובר הצלחה אדירה בכל רחבי העולם. חברות ענק כמיקרוסופט, HP, גוגל וכדו', מקימות חממה טכנולוגית לסטארטאפים נבחרים למשך מספר חודשים בהם הסטארטאפ עובר לעבוד במשרדי החברה. בסיום התכנית החברה הגדולה מבצעת Demo Day מול מאות משקיעים, ובמהלך האירוע מציגות החברות את המיזמים שלהן. אחוזי ההצלחה בגיוסים לחברות הללו הנם גבוהים מאוד. למיקרוסופט ישראל 85% הצלחה והיא נחשבת ל Accelerator המוצלח ביותר של מיקרוסופט בעולם, ולתכנית הטובה מבין כל החברות בישראל.

במסגרת התכנית מיקרוסופט מלווה באופן צמוד את החברות בכל האספקטים, טכנולוגי, מיקוד עסקי, וכמובן טווית שיתופי פעולה ודחיפה במכירות בכל רחבי העולם.

השבוע החלה התכנית הרביעית של מיקרוסופט בישראל. לתכנית נבחרו רק כ 13 חברות מבטיחות מתוך כ 400 שנרשמו לתכנית. אחת מהחברות הנה חברת סלף פוינט מכפר חב"ד. החברה בבעלות מאיר גנייוויש ממונטריאול, יוסי רבינוביץ ויוסי וינפלד מכפר חב"ד ואודי ידין. החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת לבעלי סופרמרקטים להעלות אתר מכירות בתוך דקות. משהו בסגנון WIX לתחום ה Grocery.

בנוסף החברה מפתחת גם פרוייקטים של תכנה לניהול עסקים קטנים וגדולים על גבי תשתיות salesforce, בין לקוחותיהם נמנים מוסדות ועסקים בחבד כמו כולל חבד, JLI, ארגון חסדי לב, קול שר, מאפית המצות בכפר חב"ד, חיש ועוד רבים. בחברה עובדים כשמונה עובדים, שבעה מתוכם מכפר חב"ד.

בשיחה עם COL, אומר אחד מבעלי החברה: "כל חברת סטארט-אפ עוברת הרבה קשיים עד להצלחה. באחד הרגעים הקשים שהיו לנו, קיבלנו החלטה משותפת שכשנצליח נציב את העזרה לשלוחים לנגד עינינו ומאז הרגשנו איך ברכת הרבי מסייעת לנו על כל צעד ושעל. הבחירה בנו היא כבוד גדול לעולם היזמות החרדי ובפרט ליזמות החב"דית"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.