מערכת COL | יום ז' אדר א ה׳תשע״ד 07.02.2014

זילבר ל-COL: "אני חושב שאקו"ם וכולם הבינו את גודל הטעות"

ימים אחרי הסערה הגדולה והמחאות מקיר לקיר נגד "משטרת המחשבות" במטרה למנוע מאריאל זילבר ברגע האחרון את פרס מפעל חיים של אקו"ם שהוחלף בסופו של דבר  ב"תרומה ליצירה המוזיקה הישראלית", אריאל זילבר בראיון ראשון ל-COL: "עם-ישראל עטף אותי באהבה גדולה, דבר כזה לא ראיתי" אריאל זילבר מגיב
זילבר ל-COL:
כותרות העיתונים ביום שאחרי קבלת הפרס

כתב COL

ימים ספורים אחרי הסערה הגדולה והמחאות מקיר לקיר נגד "משטרת המחשבות" במטרה למנוע מאריאל זילבר ברגע האחרון את פרס מפעל חיים של אקו"ם שהוחלף בסופו של דבר  ב"תרומה ליצירה המוזיקה הישראלית", אריאל זילבר נשמע נינוח מתמיד.

זילבר בשנים האחרונות התקרב לחסידות חב"ד והחל לנהל אורח חיים חסידי, ואף עבר להתגורר בבקעת הירדן לחזק את ההתיישבות אומר בראיון ראשון: "עם-ישראל עטף אותי באהבה גדולה, דבר כזה לא ראיתי".

הסערה שקדמה לקבלת הפרס, התעצמה לאחר דברים קשים שאמר זילבר במהלך הטקס עצמו לעיני המצלמות: "אני מבטא את עצמי באמצעות המוזיקה ולא קל לי. בואו נשאר מחוברים אחד לשני. עם ערכים של ואהבת לרעך כמוך. ההרגשה היא שאני שק חבטות של גופים אינטרסנטים ואמנים מתוסכלים המנסים להמציא כל פעם מחדש את הקיצוניות שלי.


(צילום ארכיון)

בהתייחסו לשינוי המשפיל של קטגוריית הפרס, אמר זילבר: "אני הייתי מפרק את אקו"ם היום ובונה אקו"ם חדש שאומר שיש מקום לכל אדם עם דעתו, ואקו"ם לא ממלא בכך את יעדו. אני יהודי, ישראלי, אחד מכם. תרדו מהעץ הזה. תודה לאישתי היקרה ותודה לקב"ה".

"לא יכולתי לאכזב"

למה החלטת ללכת בסופו של דבר לקבלת הפרס?

"
את האמת שקלתי לא ללכת לפרס וכמעט שלא הלכתי כפי שייעצו לי כמה, אבל בסופו של דבר הלכתי לא יכולתי לאכזב כל-כך הרבה אנשים שציפו לזה וחיזקו אותי ועודדו אותי.

"אם לא הייתי הולך - הייתי נותן פרס לאלו שרצו למנוע ממני את הפרס. אני חושב שהמהלך היה נכון, ומה שנותר לי הוא להודות להקב"ה ולכל עם-ישראל".

איך אתה מרגיש ימים אחרי הסערה הגדולה שפקדה את הארץ. סוף-סוף גם עיתוני השמאל נאלצו לעמוד לימינך.

"מבחינתי קבלתי פרס על מפעל חיים. אמרתי בטקס דברים ברורים מאוד, ואני חושב שגם אקו"ם וכולם הבינו את גודל הטעות. אני מאחורי הסיפור הזה".

איך ההופעות בתקופה האחרונה?

"ברוך השם,
אין תלונות. ישנם הופעות, וממשיכים גם בחודש אדר לשמח את עם ישראל".

אחרי תוכנית הגירוש מגוש קטיף ניסו להחרים אותך בתקשורת?

"זה נכון, לא התרגשנו מזה. הלכנו עם האמת עד הסוף, ולבסוף גם כלי תקשורת שהחרימו הזמינו אותנו".

מסר
לסיום?

"
אני רוצה להודות לכולם על התמיכה הגדולה שנתנו לי בימים האחרונים. זה היה מרומם את הלב לראות אנשים מכל קצות הקשת, מימין ומשמאל דתיים ושאינם דתיים מזדהים ונותנים תמיכה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.