מערכת COL | יום ו' אדר א ה׳תשע״ד 06.02.2014

ראש אגף התנועה: "לא יהיה פסול נהיגה שישוחרר"

השבוע התקיימה ישיבת ועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין בהשתתפות ראש אגף התנועה ניצב משה (צ'יקו) אדרי, שדיווח כי רק בשבוע האחרון נעצרו 170 נהגים החשודים בנהיגה בשכרות ובסופו של דבר רשיונם של כולם ללא יוצא מן הכלל נפסל ל־ 30 יום ● "אני רואה לנגד עיני מלחמת חורמה כנגד נהגים שיכורים. לא יהיה פסול נהיגה שישוחרר", אמר  לסיפור המלא
ראש אגף התנועה:
(צילום אילוסטרציה: יוסי רייכמן)
השבוע התקיימה ישיבת ועדת התעבורה של לשכת עורכי הדין בהשתתפות ראש אגף התנועה, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, ראש מדור תביעות, קצין אג"מ באגף התנועה ויו"ר ועדת התעבורה בלשכה בה דנו המשתתפים בהתנהלות אגף התנועה של המשטרה.

מן הנתונים שהובאו על ידי ראש אגף התנועה עולה כי רק בשבוע האחרון נעצרו 170 נהגים החשודים בנהיגה בשכרות ובסופו של דבר רשיונם של כולם ללא יוצא מן הכלל נפסל ל־ 30 יום.

כנגד הטענה שהושמעה בפניו כי למעשה קציני המשטרה לא מפעילים שיקול דעת והראיה שלא ולו לאחד מהם הוחזר הרשיון, השיב ראש אגף התנועה כי הוא רואה לנגד עיניו מלחמת חורמה כנגד נהגים שיכורים וכי מי שההחלטה אינה לרוחו, פתוחה בפניו הדרך לבית המשפט.

לגבי המרכז לפניות נהגים אמר ראש אגף התנועה כי הוא מודע לבעיות ולתקלות הקיימות, אך הסביר כי זה נובע מחוסר תקציב וכוח אדם.

עוד הוסיף כי מצבת השוטרים עומדת על 1,300 שוטרים, המתחלקת לשלוש משמרות וכי עליו להקצות מתוכה שוטרים כתובעים בבתי משפט וכי הנותרים מעטים מדי כדי לענות לצרכים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.