מערכת COL | יום ה' אדר א ה׳תשע״ד 05.02.2014

מפקחי החמ"ד התרשמו בת"ת חב"ד צבאות מנחם

השבוע התקיים ביקור מיוחד של מפקחי החינוך הממ"ד במחוז חיפה, בת"ת חב"ד צבאות מנחם, אליהם התלווה ראש מוסדות חינוך חב"ד בחיפה והקריות שליח הרבי הרב לייבל שלדקרויט ● חברי המשלחת קיבלו ספר הסוקר את תוכניות הלימודים ומיפוי ההישגים של 12 כיתות הת"ת ● חוויה מיוחדת הייתה לאורחים, ההשתתפות עם התלמידים בריקודי השמחה הנהוגים בכל יום מחדשי אדר לסיפור המלא
מפקחי החמ

השבוע התקיים ביקור מיוחד של מפקחי החינוך הממ"ד במחוז חיפה, בת"ת חב"ד צבאות מנחם, אליהם התלווה ראש מוסדות חינוך חב"ד בחיפה והקריות שליח הרבי הרב לייבל שלדקרויט, המחמ"ד מר יעקב ויזל, המפקח הכולל מר גבריאל אמסלם, והמפקחת על היועצים גב' עדנה כהן, התקבלו על ידי נציגי ועדות התלמידים שבהנהגתו של ה"גנרל" השליח שלומק'ע בר זוהר בוגר הת"ת וחביב התלמידים.

נציגי התלמידים פצחו בשירת "והשיב לב אבות על בנים" ולאחר מכן כל נציג סיפר על פעילותו. היה מרתק לשמוע  את מגוון הדיווחים:  ועדת צבאות ה'. ועדת סרטים לימודיים, ועדת עיתון, שר החסד, ועדת הגבאים, ועדות הגמחי"ם היצירתיים, והועדה לפעילות רוחנית לרפואת התלמיד מנחם מענדל בן נחמה דינה.

הרב שמעון אייזנבך סגן המנהל דיווח בסיפוק רב על העובדה שבוגרי כתה ח' מבוקשים בישיבות החזקות של חב"ד, עקב שמם הטוב של בוגרי הת"ת לאורך השנים בעולם הישיבות החבד"י.

הרב אריאל קהניאל סקר באמצעות מצגת מקצועית וממצה, ניתוח מצב של כתה מורכבת ביותר, שבאיגום משאבים ובתמיכה מיוחדת של הרב שלדקרויט, הגיעו לאחר שנה וחצי מאומצות, להישגים מדהימים בגמרא, ולהבדיל בהצלחה רבה במבחן מיצ"ב בחשבון.  

הרב תומר וירט מרכז חשבון, סקר את שיטות העבודה ושיתוף הפעולה הפורה שהביא להצלחה במיצ"ב.

הרב ישי קלי מרכז החינוך חברתי חסידי סקר באמצעות מצגת מרהיבה את התכנית השנתית בתחום שהוא מופקד עליו.

הרב חיים מזרחי שנבחר בהמלצת המחמ"ד מר ויזל, להימנות עם נבחרת "מורי המאה" של החמ"ד, דיווח על שיטות עבודה מיוחדות בשעות השילוב. מה שגורם למשפחות מחוץ לחב"ד להעריך את התרומה הלימודית ולהפנות תלמידים טובים לבתי ספר חב"ד הגדלים במספרי תלמידיהם משנה לשנה בלי עיין הרע.

חברי המשלחת קיבלו ספר הסוקר את תוכניות הלימודים ומיפוי ההישגים, של 12 כיתות הת"ת.

חוויה מיוחדת הייתה לאורחים, ההשתתפות עם התלמידים בריקודי השמחה הנהוגים בחב"ד בכל יום מחדשי אדר, כהוראת הרבי לבטל בשישים (ימי אדר) את כל העניינים  הבלתי רצויים.

כאן באה סקירה מרשימה של הרב יוסף אברהם פיזם מנהל הת"ת על מפעל החידונים השנתיים, כשגולת הכותרת בשנה זו הוא החידון המיוחד על אדמו"ר הזקו בעל התניא והשולחן ערוך עם סיום שנת המאתיים להסתלקות - הילולא שלו. 

לאחר תפילת מנחה עם התלמידים, באוירה חסידית נעימה, התקיימה ישיבת סיכום.
בדברי הסיכום העלה המחמ"ד מר יעקב ויזל  בשמו ובשם האורחים החשובים, את התרשמותו העמוקה מהעלאת ההישגים האישיים המתמדת של כלל התלמידים, בלימודי הקדש והחול, תוך שלא מוותרים לאף אחד ולא מוותרים על אחד. הוא ציין בסיפוק את שיטת הרבי המנוצלת בת"ת בצורה מיטבית, לרתום את הטכנולוגיה לטובת לימודי הקדש ועבודת ה'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.