מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״ד 03.02.2014

"אתה מנהל את הזמן או שהזמן מנהל אותך?" ● האזינו

אמש (ראשון) נערך השיעור ה-20, בבית הכנסת "נחום יצחק" בשיכונים בכפר חב"ד, המאורגן על ידי "כולל ערב קביעות עיתים" ● השיעור נמסר על ידי הרב ישראל ברוד, מדריך בניהול זמן ובעל ניסיון רב בתחום ועסק בנושא: "אתה מנהל את הזמן או שהזמן מנהל אותך?". אתה יוזם או מגיב? ● בא תבדוק האם אתה מוביל או שאתה מובל? ● חסידות זה סדר! ● מי לא הורשה לשנות את זמנו ללא אישור מיוחד?  לסיפור המלא

אמש (ראשון) נערך השיעור ה-20, בבית הכנסת "נחום יצחק" בשיכונים בכפר חב"ד, המאורגן על ידי "כולל ערב קביעות עיתים".

השיעור נמסר על ידי הרב ישראל ברוד שליט"א, מדריך בניהול זמן ובעל ניסיון רב בתחום ועסק בנושא: "אתה מנהל את הזמן או שהזמן מנהל אותך?". אתה יוזם או מגיב? ● בא תבדוק האם אתה מוביל או שאתה מובל? ● חסידות זה סדר! ● מי לא הורשה לשנות את זמנו ללא אישור מיוחד? ● מי הקים וועד לנהל את הסדר של החסידים? ● באיזה גיל התחילו לחנך את אדמו"ר הצ"צ לנצל את הזמן? ● מה יותר קשה, להיות מסודר, או להיות למדן? ● על מה אמר הרבי הרש"ב שזה נחשב כשנה שלימה?! ● מי תמיד היה סופר? ואת מה צריך לספור? ומה הסדר? ● מהו כלי המדידה של הצלחת הזמן? ● "ייצור זמן" ● ניצול ומיקסום הזמן ● קביעת סדרי עדיפויות ● נפלאות היומן ● "הזמן" בדברי רבותינו נשיאנו ● ועוד הרבה נושאים מרתקים.

הרב ברוד הסביר בטוב וטעם את המקורות על חשיבות שמירת הזמן בדברי רבותינו נשיאנו, הביא דוגמאות מעשיות מחיי היום יום, ותיאר בבהירות מה הם הכלים על מנת לנהוג נכון בכל מקרה. הקהל היה מרותק במשך השיעור, ויצא בהתפעלות רבה.

תושבי הכפר מצפים בקוצר רוח לשיעור הבא, ובינתיים בהנהלת הכולל עורכים ומכינים את השיעורים האחרונים על מנת להוציא פנינים כתובים לשבת הקרובה לתועלת מאות התושבים והמתפללים. כל המעוניין להיות שותף בזכות הגדולה של "לימוד תורה ברבים" שעל זה כתוב בליקוטי דיבורים "התורה הקדושה לא תישאר חייבת לו, ותביא לביתו שפע ברכה והצלחה בגשמיות וברוחניות". יכול לשלוח פרטים לכתובת האימייל, ואנו נחזור אליו: [email protected]

השיעור
הוא במסגרת "כולל ערב קביעות עיתים" שממשיך בסדרת שיעורים שיימסרו בעזהי"ת "בבית נחום יצחק" בשיכונים, בכל יום ראשון יתארח רב וימסור שיעור בנושא מרתק אחר.

האזינו:

לא מצליחים להאזין? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.