מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״ד 03.02.2014

ביתר: הראשון לציון קרא להגביר את לימוד הרמב"ם

כאלף וחמש מאות מתושבי ביתר עילית השתתפו בסעודת מצווה לרגל חגיגת סיום הרמב"ם, באירוע המרכזי בעיר בראשות רבני קהילות חב"ד בעיר, אדמו"רים וגדולי תורה ● את הנאום המרכזי נשא אורח הכבוד – הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א. בדבריו ציין את קשריו החמים עם חב"ד ויחסו החם של אביו לתולדות החסידות. הוא פירט את מעלתו של הרמב"ם, וקרא לכל אחד ואחד להוסיף בלימוד הרמב"ם לסיפור המלא
ביתר: הראשון לציון קרא להגביר את לימוד הרמב
צילום: דוד קוטלר
כאלף וחמש מאות מתושבי ביתר עילית השתתפו בסעודת מצווה לרגל חגיגת סיום הרמב"ם, באירוע המרכזי בעיר בראשות רבני קהילות חב"ד בעיר, אדמו"רים וגדולי תורה.

את הנאום המרכזי נשא אורח הכבוד – הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א. בדבריו ציין את קשריו החמים עם חב"ד ויחסו החם של אביו לתולדות החסידות. הוא פירט את מעלתו של הרמב"ם, וקרא לכל אחד ואחד להוסיף בלימוד הרמב"ם.

הרב שמעון-גד אליטוב סיפר על קשריו החמים עם אביו של הראשל"צ, והפתיע כאשר קרא את ההלכה הראשונה ברמב"ם ב... תרגום לערבית, כפי שהורה הרבי לעשות בעת הסיום במצרים.

האירוע נערך על ידי ועד סיום הרמב"ם בניצוחו של הרב שניאור זלמן גולדמיץ, בסיועו של נציג חב"ד בעירייה ר' יעקב הרשקופ, והונחה בטוב טעם על ידי הרב שמואל וויספיש.

כיבדו את המעמד בנוכחותם ונשאו דברי תורה וברכה: הראשון לציון הרב יצחק יוסף, הרב שמעון גד-אליטוב, מרא דאתרא הרב יעקב תופיק, כ"ק האדמו"ר מסטניסלאב, רבני קהילות ומשפיעי חב"ד: המד"א הרב אשר לעמיל הכהן, ר' דוד אופן, ר' צבי וויס, ר' עמנואל חביב, ר' בנימין הכהן לרר, ר' שאול רוזנבלט, ר' יהושע שארף. רבני קהילות בעיר: הרב מרדכי היילפרין, הרב אברהם משה, רב קהילת אהל יוסף בביתר, הרב אברהם שרגא שטיגליץ רב חסידי צאנז, הרב ישעיה שוורץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.