מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״ד 03.02.2014

קליפ מוזיקה חדש לר' אהרון סיטבון: "אדון עולם"

ידידיו בארץ מכירים את ר' אהרון סיטבון, כחסיד חב"ד, המחלק את זמנו בין ביתו בירושלים לארץ הולדתו צרפת, אך דווקא בצרפת, רבים מכירים וזוכרים אותו כז'ילברט (אהרון) סיטבון, הזמר הנערץ עליהם, ששירתו ולחניו, היו לפס קול של דור שלם ● ר' אהרון סיטבון, לא העלה על דעתו סיטואציה בה ישוב לאולפן ההקלטות, עד אותו הלילה בחצות, בו מנגינה שהתנגנה בראשו טרדה את מנוחתו  צפו בקליפ 
קליפ מוזיקה חדש לר' אהרון סיטבון:

ידידיו בארץ מכירים אותו כחסיד חב"ד, המחלק את זמנו בין ביתו בירושלים לארץ הולדתו צרפת. פניו המאירות והחיוך הנסוך על פניו תמיד, כמו גם המבטא הצרפתי אינם מסגירים את עברו המוסיקלי המפואר של האיש שבנועם הליכותיו וצניעותו, לא מרבה לספר על כך.

דווקא בצרפת ארץ הולדתו, רבים מכירים וזוכרים אותו כז'ילברט (אהרון) סיטבון, הזמר הנערץ עליהם, ששירתו ולחניו, היו לפס קול של דור שלם. רק בן 20 היה, כשהחל להופיע עם שיריו בצרפת, ועד מהרה זכה להצלחה עצומה שחרגה אף מעבר לגבולות המדינה אל שאר מדינות אירופה. עשרת התקליטים בהם כיכב, נמכרו במאות אלפי עותקים והוא הפך לאחד הזמרים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בצרפת.

אך דווקא בשיא הצלחתו, בעת שאמרגניו ביקשו להחתים אותו על חוזה הופעות ארוך טווח, חלה תפנית בחייו והוא החליט לוותר על חלומו הגדול ולהתמסר ללימוד התורה. מאז, במשך השנים הרבות שחלפו, סרב פעם אחר פעם להצעותיהם של אמרגנים לשוב, להקליט ולהופיע. את חלומו הגשים באמצעות בנו, דוד סיטבון, הממשיך את דרכו המוסיקלית כזמר חסידי מצליח המופיע באירועים ובשמחות.

ר' אהרון סיטבון, לא העלה על דעתו סיטואציה בה ישוב לאולפן ההקלטות, חיי התורה מילאו אותו סיפוק רב, והמוזיקה לא הותירה בו את חסרונה. עד אותו הלילה בחצות, בו מנגינה שהתנגנה בראשו טרדה את מנוחתו. הייתה זו מנגינה שהלחין ידידו מגדולי זמרי צרפת, מישל פוגאן, שהיה רשום עמו באותו משרד אמרגנות. וכך, קודם האשמורת השנייה, נטל ר' אהרון סיטבון את הגיטרה המאובקת מהמחסן, פתח את סידור התפילה והחל לשיר את המנגינה המוכרת על הפיוט "אדון עולם".

הטקסט התאים למנגינה, כאילו הולחן במיוחד עבורו. "הפיוט אדון עולם", מסביר אהרון, "הוא פיוט של קבלת עול מלכות הבורא, שהוא כל יכול, והוא אחד יחיד, הוא העוזר והוא המושיע. אם יהודי אחד ימצא את הקשר אל בוראו באמצעות השיר, והיה זה שכרי...". את השיר עיבד והפיק מוזיקלית יובל סטופל, את הקליפ המרהיב הפיק אייל ציון.

אדון עולם | לחן: מישל פוגאן | עיבוד והפקה מוזיקלית: יובל סטופל | בימוי, צילום ועריכת הקליפ: אייל ציון

לצפייה לחצו על כפתור ההפעלה:


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.