מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״ד 03.02.2014

בשורה: JLI לסטודנטים, קאוצ'ינג לשלוחים ● דיווח, תמונות

JLI  לסטודנטים עושה עליה ● תנופה בפרויקט סעודת השבת לסטודנטים ● קאוצ'ינג לגיוס כספים - כל אלו חלק מהבשורות של יום העיון לשלוחים בקמפוסים, שהתקיים בשבוע שעבר ● אבל לפני שמדברים מקצועית, הדרך חייבת לעבור בשיעור חסידות מעמיק שהופך להתוועדות-בוקר מיוחדת...  JLI לסטודנטים
בשורה: JLI לסטודנטים, קאוצ'ינג לשלוחים ● דיווח, תמונות
(באדיבות: חב"ד בקמפוס)
המפגש החודשי של השלוחים באוניברסיטאות בארץ נערך בשבוע שעבר בכפר חב"ד בבית מרכז צעירי חב"ד. הוא נפתח בשיעור חסידות מעמיק שמסר המשפיע הרב זלמן גופין, ושהתפתח למעין התוועדות בה לובנה עבודת השליחות, והתמקדה בעולם האקדמיה.

כשתם השיעור נפתח דיון בהשתתפות השלוחים ומנהלי חב"ד בקמפוס בארץ, הרב משה שילת והרב דוד קורץבין הנושאים שנידונו היה התפתחות פרויקט 'סעודות שבת', ששָׂם לו למטרה לאחֵד סטודנטים רבים סביב בית חב"ד באמצעות סעודות שבת חווייתיות ומלאות עוצמה. הוחלט לייעל ולשפר את הפרויקט, הן מההיבט הארגוני והן התוכנית.

ומה עם 'מי שטרח בערב שבת'? הנושא הבא היה גיוס כספים וביסוס כלכלי של עבודת השליחות על-ידי כל שליח בצורה עצמאית. השלוחים יְלוו על-ידי אנשי מקצוע מעולם האימון האישי (קאוצ'ינג) המומחים בגיוס כספים.

לשלוחים שהתכנסו מאוניברסיטת חיפה ועד מכללת ספיר שבדרום המתינה הפתעה: הרב משה שילת הכריז על השקתו בארץ של מכון הלימוד ללימודי יהדות 'JLI', שרשם הצלחה בקרב סטודנטים בארה"ב.

הפרויקט יעשה עליה בקרוב, ויופעל על-ידי השלוחים בקמפוסים שיעברו הכשרה, לטובת סטודנטים. "זו שפה חדשה בעבודת השליחות", התלהבו השלוחים, וחתמו את יום העיון בהתרוממות רוח גדולה ובתנופה מחודשת בעבודת הקודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.