מערכת COL | יום ב' אדר א ה׳תשע״ד 02.02.2014

נתניהו תוקף את קרי: "שום איום לא יעזור"

ממשלת ישראל תקפה הבוקר (ראשון), את מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, בשל איומיו לפיו ביטחון ישראל הוא אשליה וחרם עליה נמצא בפתח. ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר בפתח ישיבת הממשלה: "הניסיונות להטיל חרם על מדינת ישראל אינם מוסריים ואינם מוצדקים. הניסיונות הללו פוגעים במאמץ לשלום וגורמים לפלסטינים להתבצר בעמדתם הסרבנית. שום לחץ לא יגרום לי לוותר על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל לסיפור המלא
נתניהו תוקף את קרי:
ראש-הממשלה בנימין נתניהו (ארכיון: ברלה שיינר)

ממשלת ישראל תקפה הבוקר (ראשון), את מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, בשל איומיו לפיו ביטחון ישראל הוא אשליה וחרם עליה נמצא בפתח. ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר בפתח ישיבת הממשלה: "הניסיונות להטיל חרם על מדינת ישראל אינם מוסריים ואינם מוצדקים. הניסיונות הללו פוגעים במאמץ לשלום וגורמים לפלסטינים להתבצר בעמדתם הסרבנית. שום לחץ לא יגרום לי לוותר על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל.

השר לעניינים אסטרטגיים ולענייני מודיעין, יובל שטייניץ, אמר כי דברי קרי "פוגעניים, לא הוגנים ובלתי נסבלים. אי אפשר לכפות על מדינת ישראל לנהל משא ומתן עם אקדח לרקה, כשאנחנו דנים בדברים הכי קריטיים לאינטרסים הלאומיים והביטחוניים שלנו. אם הפלסטינים שומעים שמדינת ישראל פחות או יותר תיהרס או תיפגע קשה במקרה של כישלון", הוסיף, "זה מגביר את המוטיבציה שלהם לפוצץ ולהכשיל את המשא ומתן". 

בועידה במינכן אמר מזכיר המדינה האמריקני כי כישלון המשא ומתן לשלום בין ישראל לפלסטינים אינו אופציה: "יש כרגע שגשוג וביטחון רגעיים בישראל, אבל זו אשליה. כל זה ישתנה אם השיחות ייכשלו. הסיכונים גבוהים מאוד עבור ישראל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.