מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״ד 28.01.2014

בעקבות החשיפה: הושג פתרון בין נציגי חב"ד בלוד והעירייה

יומיים בלבד עברו מהרגע בו נחשף ב-COL על כוונת ראש עיריית לוד, יאיר רביבו להוציא צו הריסה מידי על לשכתו של המרא דאתרא הרב ברוך-בועז יורקוביץ' וכבר הושג פתרון מכובד על-ידי נציגי השכונה והעירייה. כל הפרטים לשכת הרב יורוקביץ
בעקבות החשיפה: הושג פתרון בין נציגי חב
מכתבו של הרב יורקוביץ על רקע הפגישה שנערכה הבוקר וחשיפת COL

כתב COL

יומיים בלבד עברו מהרגע בו נחשף ב-COL על כוונת ראש עיריית לוד, יאיר רביבו להוציא צו הריסה מידי על לשכתו של המרא דאתרא הרב ברוך-בועז יורקוביץ' וכבר הושג פתרון מכובד על-ידי נציגי השכונה והעירייה.

הבוקר (שלישי) נערכה פגישה מיוחדת בין הרב יורקוביץ לראש-העיר, בלשכתו של האחרון. "אני אוהב ומכבד אותך מאוד", אמר ראש-העיר לרב בפתח הפגישה, "כבודם של חכמים בתורה ורבנים זה בראש ובראשונה. אני מודע לכך שהרב לא היה מעורב כלל בבניית לשכתו. לא ניתן לאף-אחד לערער את הקשר בינו לבין הרב, ולכן אנו נותנים פתרון ללשכת הרב כאן ועכשיו, וצר לי על כך שהנושא יצא מפרופורציה וגרם לפגיעה בכבוד הרב".

הרב יורקוביץ', מצידו, בירך על ההשתדלות הגדולה של ראש-העיר ועל המשך הקשר הטוב שלו עם חב"ד. במהלך הפגישה, הציג הרב לראש-העיר מכתב של הרבי לרב אפרים וולף על בעיות שהיו בלוד בשנים קודמות. ראש-העיר והנוכחים התרגשו מהמכתב המתפרסם בספר החדש 'עסקנות ציבורית'.

בנוסף, הגיש הרב לראש-העיר מכתב בכתב ידו, בו הוא מוקיע את כל המנסים לחבל בקשר ההדוק והטוב שבין ראש-העיר לחב"ד. "אל תבוש מפני המלעיגים" אמר הרב יורקוביץ' לרביבו, "חזק ואמץ, עלה והצלח, תדע תמיד שאנחנו חברי אמת למרות שכל הזמן יהיו כאלו שינסו לחבל בזה".

בסיום הפגישה,
סוכם שהעירייה תסייע לנציגי 'שיתו"ף לקהילה', בראשות שמוליק סופר, יוסי לויטין ויחיאל ברג, יחד עם הגבאי המסור של ביהכנ"ס 'בית-אריה' ר' ירחמיאל שיף, להקים לרב לשכה בחדר מכובד בבניין ביהכנ"ס, החדר ישופץ ותפתח לו כניסה מיוחדת ללשכת הרב.

בעירייה הדגישו שזה הוא הפתרון המכובד והמיידי למד"א הרב יורקוביץ', אך ציינו שפתרון זה זמני לחודשים הקרובים בהם יקודם ע"י נציגי השכונה בסיוע של העירייה הקמת לשכה לרב קבועה וגדולה אף יותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.