מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״ד 28.01.2014

קראון פלאזה אירח התוועדות כ"ב שבט של "אור חיה" ● גלריה

קרוב ל-1000 נשים נהרו למלון קראון פלאזה בירושלים להתוועדות ענק 26 שנה לרבנית חיה מושקא ע"ה שאורגן ע"י "אור חיה" חברות, ידידות, תלמידות ובוגרות המרכז כולן כאחד התכנסו להתקשר לדמות הנשית המרכזית בנישה החסידית שהשפיעה על חייהן הלוא היא הרבנית חיה מושקא , שמרכז "אור חיה" קרוי על שמה ● הפקה: מיכאל כפלין הפקות  לסיפור המלא
קראון פלאזה אירח התוועדות כ
צילום: אודליה ש
קרוב ל-1000 נשים נהרו למלון קראון פלאזה בירושלים להתוועדות ענק 26 שנה לרבנית חיה מושקא ע"ה שאורגן ע"י "אור חיה" חברות , ידידות, תלמידות ובוגרות המרכז כולן כאחד התכנסו להתקשר לדמות הנשית המרכזית בנישה החסידית שהשפיעה על חייהן הלוא היא הרבנית חיה מושקא , שמרכז "אור חיה" קרוי על שמה.

"אור חיה" נוסד בשנת 1991 (תשנ"א) על פי ברכתו של הרבי, זאת לאחר שהרבנית הסתלקה נוצר חלל שאותו "אור חיה" בחרה להשלים על ידי לימודי קודש בצורה המקסימלית והעמוקה לכל הקהל הנשי ובכל הגילאים.

מדי שנה "אור חיה" מקיימת ערב ענק לכבוד הרבנית בירושלים ת"ו.

לערב הגיעה מארה"ב המרצה גב' צביה גי'קובסון שחלקה פרטים אישיים מזכרונותיה עם הרבנית חיה מושקא. ובסיומו של הערב ישבה להתוועד עד השעות הקטנות יחד עם 100 נשים שעוד נשארו באולם.

דברי פתיחה - הרב נפתלי רוט יו"ר אגודת צעירי חב"ד ומנהל סמינר "חיה מושקא" שנפתח ב"אור חיה" לפני כ-3 שנים. כמו כן נשאה דברים גב' דניאלה גולן מייסדת אור חיה.

פרק הרבי והרבנית הקריאה הרבנית סימה רלב"ג שגם חלקה רגע משמעותי בחייה לפי זכרון יחידות שהיה לה בילדותה בחדר הרבי הריי"צ ורגע מכונן עם הרבנית.

את ערב הנעימה בניגונים חסידיים בפסנתר האומנית ליאורה רות.

כמו כן נמכר במכירה פומבית מטבע דיים שניתן מהרבי ועוצב כתכשיט מעוטר כסף . ומטפחת מבד של שמלה של הרבנית, ש"אור חיה" קיבלה במהלך השנים , שנמכרה גם כן כתרומת קודש למרכז. ועוד רבים הצטרפו ל"ההגרלה הגדולה" שאור חיה תקיים ב"ה ביא' ניסן, שזו תרומה מיוחדת ושותפות מלאה לפעילות "אור חיה".

מנחת הערב הייתה גב' שרה גייקובס.

הפקה: מיכאל כפלין הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.