מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״ד 27.01.2014

חגי בן ארצי תוקף את יאיר נתניהו: "אתה השתגעת?"

ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, זועם על הקשר הזוגי של אחיינו יאיר, עם הנערה הנורווגית. "השתגעת?" הוא תוהה ומבטיח: "אמנע ממנו בכוח לעלות לקבר הוריי   לסיפור המלא
חגי בן ארצי תוקף את יאיר נתניהו:
יאיר נתניהו. צילום: לע"מ. משמאל: ד"ר חגי בן ארצי. צילום מסך

כיכר השבת

במשפחתם הקרובה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה קיבלו בתדהמה את הפרסומים לפיהם בנם יאיר נמצא בקשר עם סנדרה לייקאנגר בת 25 המתגוררת בסקנדינבית שבנורווגיה ולכאורה היינה גויה.
 
ד"ר חגי בן ארצי אחיה של שרה תוקף זאת בחריפות בשיחה עם "כיכר השבת": "לא ידעתי שהדברים הגיעו עד כדי כך. ההורים שלי שמואל וחווה, יאיר הוא גם נכד שלהם, אם הם היו שומעים דבר כזה על הנכד שלהם הם היו מורידים את שיבתם ביגון שאולה, בדם שאולה".
 
בן ארצי רותח מזעם: "שיאיר ידע שאם הוא עושה דבר כזה - אם הוא לא מנתק את הקשר, אז המשמעות היא שהוא יורק על הקבר של הסבא והסבתא שלו, שהם כל כך אהבו וגידלו אותו, ושהוא כל כך אוהב אותם. לא תהיה לו מעכשיו ואילך הזכות לעמוד שם על יד הקברים שלהם ולהגיד אני כל-כך אוהב את סבא וסבתא".
 
"אם אתה אוהב אותם המשמעות המידית היא תנתק את הקשר, האם בבנות עמך אין אישה ראויה שאתה הולך לבנות הפלישתים, מה אתה השתגעת? זה מטריף את דעתי", מוסיף בן ארצי.

בן ארצי מוסיף ואומר: "אני אומר אישית ליאיר שאם הוא עושה את זה ולא מנתק את הקשר עם בת זוג גויה המשמעות היא שהוא יורק על הקבר של סבא וסבתא, מבחינתי אם הוא עושה דבר כזה אני אישית אתייצב גם באזכרה לאבי ואמי ואני לא אתן לו להתקרב אל הקבר, על גופתי הוא לא יתקרב שלהם, על גופתי, בלי נדר".

"זה נורא", אומר ארצי ומוסיף, "פשוט נורא, ועוד בן של ראש ממשלה זה הרי הדבר הנורא ביותר שמאיים ואיים לאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי".
 
לדבריו, דעתו של אביו, שהוא גם אביה של שרה נתניהו, הייתה נחרצת באשר להתבוללות: "הדבר הנורא ביותר מהירידה לחוץ לארץ שהם עלולים להתחתן עם גויה ואם חלילה זה יקרה אני אקבור את עצמי, אני לא יודע איפה אני אשים את עצמי, אני אלך ברחובות ואני אתלוש את שער ראשי - והנה זה מתממש".
 
"הייתי מוסיף", אומר חגי בן ארצי, "טוב שאבא שלי לא בחיים כי אם הוא בחיים הוא היה עושה את זה - יוצא לרחובה של עיר, זועק ותלש את שערות ראשו".
  
אתמול (ראשון) פורסם בעיתון דאגן הנורווגי על הקשר בין יאיר נתניהו לאותה נערה ואף התפרסמו תצלומים משותפים של השניים בטיולים במדינה הצפונית. השניים הכירו במהלך לימודים משותפים במרכז הבינתחומי בהרצליה שם לומדת הצעירה תקשורת ויזואלית.
 
אלא שפרט קטן לכאורה אך גדול למי שחשובים לו הערכים היהודים מעיב על החגיגה. סנדרה מגיעה מהעיירה גרימסטאד השוכנת בדרום מערב נורווגיה ונחשבת למעוז של הבורגנות הנוצרית השמרנית מה שכלל לא הפריע לאביו של יאיר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, להתגאות במהלך פגישה עם עמיתתו ארנה סולברג ראש ממשלת נורבגיה, על הקשר שמקיים בנו עם הצעירה תושבת מדינתה כאשר לדבריו אף טייל יאיר עם סנדרה בנורווגיה בקיץ האחרון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.