מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״ד 26.01.2014

ערב התעוררות בבית שאן לעילוי נשמת הרב שמולביץ ז"ל

כ-300 נשים השתתפו בהתוועדות כ"ב שבט שנערכה לזכרו של השליח הרב יעקב שמולביץ ז"ל. לעילוי נשמתו של הרב שמולביץ ייסדו הנשים שיעורי תורה וקיבלו על עצמן החלטות טובות  כ"ב שבט בבית שאן
ערב התעוררות בבית שאן לעילוי נשמת הרב שמולביץ ז

כ-300 נשים ונערות גדשו ביום חמישי האחרון את אולם מופת בבית שאן, וחוו ערב עוצמתי ומיוחד במינו. את הערב פתח הרב שלום בער שמולביץ בנו של השליח הרב יעקב שמולביץ ז"ל. הוא חיזק את הקהל ואמר כי כוחו של אביו מתחזק והולך ופעילותו גדלה ומתרחבת. אחריו דיברה אמו, השליחה חני שמולביץ אשת הרב יעקב שמולביץ ז"ל, וריגשה את הנשים בדברים היוצאים מן הלב. היא סיפרה כי זכתה לתכנן את הערב יחד עם בעלה, ששכב בבית הרפואה "הדסה" בירושלים. בתכנון, היה אמור להיות הערב מוקדש לרפואתו. זו הייתה השבת האחרונה שלהם ביחד. הרב שמולביץ ביקש מאשתו, "אל תכתבי אותי בפרסום התוכנית, אך אני אהיה שם". ואכן כל מי שהיה שם חש את נוכחותו העוצמתית.

התוכנית לוותה במולטימדיה מתקדמת ועל המסך הופיעו עשרות תמונות מפעילות חב"ד בעיר. במהלך הערב הוקרן סרט מרגש עד דמעות, שהפיקו ילדי משפחת שמולביץ להוריהם לפני כשלוש שנים לרגל 25 שנות נישואים ו25 שנות פעילות בבית שאן.

בסרט מברכים אנשי בית שאן את הרב יעקב ומשפחתו להמשך הצלחה בפעילות ובשליחות וכל אחד מספר עד כמה הרב יעקב עמד לרשותו בכל עניין שהצטרך לו תמיד במאור פנים ובאהבה גדולה.

בהמשך הערב נהנו הנשים מהמופע מקצועי "אם המלכות", מופע סוחף ומרתק החושף לראשונה קטעים נדירים מיומנה של הרבנית חנה על שנות הגלות של רבי לוי יצחק שניאורסון ברוסיה הקומוניסטית.

כל אשה קיבלה ערכה מלאה הפתעות, הכוללת בין השאר דברי מתיקה, טבלת שיעורי תורה חדשים שחב"ד ייסדו השבוע לעילוי נשמת הרב יעקב שמולביץ, ברכת הרבי מלובבאוויטש לפתיחת מקווה חב"ד מהודרת בעיר.

לסיום החליטה כל אישה להוסיף בהשתתפות בשיעור חסידות חדש לעילוי נשמת הרב שמולביץ ולהתחזק בשלושה תחומים שהרב יעקב עורר ודיבר עליהם עם בני משפחתו זמן קצר לפני פטירתו ובקול חלוש אמר להם: "זיכרו את הא' ב' ג' – אחדות, ביטחון וגאולה. אלו התחומים שעלינו להתחזק בהם, להתאחד כל עם ישראל באהבת חינם, לבטוח בה' שכל מה שהוא עושה זה לטובה וכך זה צריך להיות, והדבר השלישי- לחיות גאולה, ללמוד ענייני גאולה ולצפות לה בכל יום, ולהאמין שהנה משיח בא ברגע זה ממש!"
כולן יצאו מרוגשות ומחוזקות להמשיך ולהוסיף אור של יהדות ותורה בסביבתן הקרובה והרחוקה. הערב הופק ע"י בית חב"ד בשיתוף עם המקיף הדתי והתרבות התורנית בעיר.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.