מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״ד 26.01.2014

בערוץ 1: כתבה על תכניות הנשים של מרכז הקבלה בצפת

שמהדורת החדשות בערוץ 1 בטלויזיה הישראלית, דיווחה על תכנית מיוחדת לנשים משכונות היוקרה של תל-אביב, שערכה המרצה החב"דית הגב' נטלי ריס, במסגרת מועדון הנשים של מרכז הקבלה הצפתי ● את הכתבה צילם וערך בכישרון רב הכתב החב"די אורי רווח, שבילה לילה ויום בתכניות הנשים של מרכז הקבלה הצפתי, בהנהלת הרב איל ריס  לסיפור המלא
בערוץ 1: כתבה על תכניות הנשים של מרכז הקבלה בצפת
שמהדורת החדשות בערוץ 1 בטלויזיה הישראלית, דיווחה על תכנית מיוחדת לנשים משכונות היוקרה של תל-אביב, שערכה המרצה החב"דית הגב' נטלי ריס, במסגרת מועדון הנשים של מרכז הקבלה הצפתי.

את הכתבה צילם וערך בכישרון רב הכתב החב"די אורי רווח, שבילה לילה ויום בתכניות הנשים של מרכז הקבלה הצפתי, בהנהלת הרב איל ריס.

בהשגחה פרטית, חלק מהתכנית התקיים ואף צולם במקוה הטהרה המיוחד בצפת העתיקה, בכ"א שבט, היום בו הרבי כותב ב'היום-יום' על חשיבות הפעילות עם נשים, בנושא טהרת המשפחה.

בשתי היממות של כ"א-כ"ב שבט התקיימה פעילות מוגברת עם נשים במרכז הקבלה הצפתי שכללה: ארוח קבוצת נשים לפעילות לילה בקבר הצדיק בעמוקה בנושא 'זוגיות, אהבה וקבלה', פעילות במקוה הטהרה, הרצאה וערב נשים בחצור הגלילית בו השתתפו כ-60 נשים מהגליל, בסדנת תקשורת בין זוגית והעצמה רוחנית, ועוד.

הגב' נטלי ריס המנהלת את תכניות הנשים של מרכז הקבלה, מרצה ומתוועדת גם הערב, יום חמישי כ"ב שבט במרכז 'אור חיה' בירושלים, עם ציבור נשים דוברות ספרדית, וקבוצת תיירות מבתי חב"ד בארגנטינה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.