מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״ד 23.01.2014

"בלילה שתיהן עוד רקדו, מישהו בא וחטף אותן", ספד האב בבכי

המונים השתתפו היום במסע הלוויה קורע לב בו מובאות למנוחות האחיות יעל ואביגיל גרוס ע"ה, בנות שנה וחצי וארבע, לאחר שנפטרו כתוצאה מהרעלה בעקבות הדברה שנערכה בביתן ● "אולי לא היינו רואים לפיקדון הזה", כשהציבור כולו גועה בבכי אחריו, "לא יודעים למה דווקא אנחנו, אבל אם הקדוש ברוך בחר בנו והביא אותנו לניסיון, שייתן לנו כוח לעמוד בו ושיהיו אלו הייסורים שאנו נעבור"  הלווית יעל ואביגיל גרוס
(צילומים: באדיבות כיכר השבת)
בלב שבור: המונים השתתפו בצהריים במסע הלוויה קורע לב בו מובאות למנוחות האחיות יעל ואביגיל גרוס ע"ה, בנות שנה וחצי וארבע, לאחר שנפטרו כתוצאה מהרעלה בעקבות הדברה שנערכה בביתן.

מסע הלוויה נערך בבית ההספד קהילת ירושלים גבעת שאול כאשר בסיום ההספדים האחיות יטמנו זו לצד זו בהר המנוחות.

תחילה נשא דברי הספר האב הרב שמעון גרוס, שבקול שבור, ובבכי קורע לב אמר: "אין לנו שאלות לבורא עולם. השם נתן והשם לקח יהי שם השם מבורך".

האב הוסיף ואמר מול מיטת בנותיו: "אולי לא היינו רואים לפיקדון הזה", כשהציבור כולו גועה בבכי אחריו, "לא יודעים למה דווקא אנחנו, אבל אם הקדוש ברוך בחר בנו והביא אותנו לניסיון, שייתן לנו כוח לעמוד בו ושיהיו אלו הייסורים שאנו נעבור".

"עוד שבועיים לאביגיל היה צריך להיות יום הולדת 4. ילדה זכה וטהורה. הקדוש ברוך הוא נטל אותה לידיו. כל דבר שאלה אותי אם אני אעשה כך או כך זה יעשה מצווה. היא הלכה עם מוצץ בחוץ, אמרה אולי זה חילול השם. היא כל כך אהבה לעזור, כזו נשמה טהורה. יעל רק עכשיו החלה לדבר ולומר אבא ואמא. איזו מתוקה", אמר האב.

"איזה חברות טובות הן היו, אי אפשר להאמין, אתמול בבוקר שתיהן עוד שמחו, בלילה שתיהן עוד רקדו. מישהו בא לכאן וחטף אותן מרגע לרגע, אפילו לא הספקנו להתפלל", ספד האב בכאב.

"אני מבקש מאביגיל ויעל, תינוקות שלא חטאו, נשמות טהורות, תבקשו על האחים חסדי שמיים", המשיך האב, "שיהיה להם רפואת נפש וגוף. תבקשו מהקדוש ברוך שיאמר לצרותינו די שלא יהיו עוד ניסיונות. תצילנו מכל הצרות הקשות והאכזריות".

"אני מבקש מהציבור להתחזק ולהתפלל. אין משהו אחר לעשות. דיברתי עם הרופאים בבוקר ובלילה. עושים את ההשתדלות המרבית, אבל אנו רק בני אדם. בטוח שאם כל אחד יתפלל, אם כלל הציבור יתפלל, תהיה להם רפואה שלמה", סיים האב את דברי הפרידה מבנותיו.

בכיכר השבת דווח כי ההורים, שמעון ומיכל גרוס, שוחררו הבוקר מבית החולים "שערי צדק" בו היו מאושפזים לאחר שהוברר כי הרעל בדמם פחת ואינו מהווה סכנה.

בבית-הרפואה "שניידר" בפתח תקווה ממשיכים להילחם על חייהם של שני האחים - חיים מיכאל שלמה בן מיכל ורפאל יצחק אייזיק בן מיכל - המאושפזים במצב קשה מאוד בעקבות ההרעלה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.