מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״ד 23.01.2014

פעילי חב"ד ערכו ביקורי בית לכבוד ט"ו בשבט

למעלה מאלף מאנ"ש שהצטרפו לפעול במסגרת 'פעילי חב"ד' שבצאגו"ח, ניצלו את הימים הסמוכים לט"ו בשבט לעריכת ביקורי בית ברחבי ישראל, ובסך הכל נערכו מעל 4000 ביקורי בית  לסיפור המלא
פעילי חב

למעלה מאלף מאנ"ש שהצטרפו לפעול במסגרת 'פעילי חב"ד' שבצאגו"ח, ניצלו את הימים הסמוכים לט"ו בשבט לעריכת ביקורי בית ברחבי ישראל, ובסך הכל נערכו מעל 4000 ביקורי בית!

ב"ה, עד עתה למעלה מאלף ומאתיים מאנ"ש הצטרפו למסגרת הפעילות ויוצאים באופן קבוע מידי חג ומועד לבקר בבתי ישראל, ולהביא אליהם את אור החגים ומצוותיהם, כמו גם את אורם ותוכנם של "עשרת המבצעים" הידועים שהכריז הרבי.

בסמיכות לראש השנה לאילנות, ט"ו בשבט, יצאו הפעילים לבקר אצל המשפחות (שעם חלקן כבר נוצר קשר ארוך-טווח סביב מעגל השנה) ולהביא עימם מענייני דיומא. בט"ו בשבט תשנ"ב אמר הרבי כי "יש לנצל את הזמן ד"ר"ה לאילן" כדי להוסיף ולהתחזק בכל ענייני העבודה ד"ארץ חיטה ושעורה וגפן ותאנה ורימון ארץ זית שמן ודבש", הן בנוגע לעצמו והן בנוגע לפעולה על הזולת". ואכן, לתועלת הביקור, הפיק 'המרכז לעזרי שליחות' שבצאגו"ח שי מיוחד של ערכת פירות יבשים באריזה מהודרת ומרהיבה. כל פעיל השאיר אצל המשפחה שביקר את המארז שעזר "לשבור את הקרח" וגרם לתחושת החשיבות שייחסו המארחים לאופי הביקור.

בנוסף, חילקו הפעילים מדריך חג מיוחד המסביר באופן נרחב את משמעות היום המסוגל של ט"ו בשבט ושבעת המינים. במדריך הצבעוני בן 24 העמודים הוקפו כמעט כל הנשואים הקשורים לט"ו בשבט ובוארו בשפה קולחת ועשירה לצד עיצוב אלבומי מהודר. נושאי השיחה בביקורי הביתה הפעם התמקדו בענייני שלושת המבצעים: לימוד תורה, חינוך וכשרות, אותם קל לקשר לט"ו בשבט.

אנ"ש שעדיין לא הצטרפו לפעילות נקראים להירשם אצל הרכז המקומי, ולהצטרף לתנופת הפצת המעיינות.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.