מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ד 22.01.2014

קריית גת: קופת הרבנים והמרכז לזכויות יסייעו

המפגש התקיים בהשתתפות רבני ועסקני הקופה. הוחלט על שיתוף פעולה מיוחד לרווחת תושבי העיר ונתמכי הקופה. הרב שמאי שזירי יקיים קבלות קהל בעיר  לסיפור המלא
קריית גת: קופת הרבנים והמרכז לזכויות יסייעו
מאת אשר ישראלי

במפגש שהתקיים בשבוע שעבר בין הרב שמאי שזירי, יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות, לבין, רבני ועסקני קופת הרבנים איחוד הקהילות – קופת החסד של קריית גת הוחלט לקיים שיתוף פעולה מיוחד, אשר יביא למימוש זכויותיהם הרפואיות של תושבי העיר ונתמכי הקופה במוסדות השונים.

במפגש נועדו יחד עם הרב שמאי שזירי: הרב הגאון משה הבלין, רב העיר מרא דאתרא שליט"א, הרב הגאון גדליה ריזל, רב קהילת חסידי סלונים בעיר והרב הגאון דניאל חזקיה, רב קהילת חניכי הישיבות. במפגש השתתפו גם חברי הועדה הנציגים: הרב משה חיים גבריאלוב, הרב זלמן הכט והרב מנחם מנדל וועג.

קופת החסד של קריית גת היא הקופה המרכזית של כלל תושבי העיר, בראשותה עומדים רבנים המייצגים את כל קהילות הקודש בעיר. אל הקופה מגיעות מאות פניות ובקשות לסיוע והיא תומכת במשפחות בצורת סיוע כלכלי, חלוקת סלי מזון, יעוץ בנושא כלכלה נבונה ושיקום משפחות. אך לא די בכך, משפחות רבות שמקבלות סיוע מהקופה, הן משפחות המתמודדות עם מצב רפואי של אחד מבני המשפחה, ויתכן בהחלט שמגיעה להן תמיכה מסודרת וקבועה מהרשויות, תמיכה שעשויה להרים אותן על הרגליים ולהקל מעליהן את ההתמודדות. קופת הרבנים ביקשה להרחיב את הסיוע שהמשפחות מקבלות היום וכך נולד שיתוף הפעולה המיוחד.

במהלך המפגש, הציגו רבני ועסקני הקופה בפני הרב שמאי שזירי את המקרים אשר איתם מתמודדת קופת הרבנים, והוא מצידו פרס בפניהם את מכלול ההטבות שמגיעות בקרות מקרה רפואי מהמוסדות השונים.

במסגרת שיתוף הפעולה הרב שמאי שזירי יקיים קבלות קהל בעיר, החברה בראשותו תעניק למשפחות סיוע, הכוונה וטיפול במקרים בהם היא תידרש לכך.

הרב הכט חבר הועדה: "פועלו של הרב שמאי שזירי בעניין מימוש הזכויות ידוע היטב בציבור אנ"ש, ידועה פעילותו ומלחמתו להטבות שמגיעות מרשות המיסים, מהביטוח הלאומי ומחברות הביטוח הפרטיות. קופת החסד, מתעדת להרחיב את הסיוע שהיא מעניקה היום בנושא זה למשפחות ותעשה זאת בעזרתם המבורכת של הרב שמאי שזירי וצוות החברה המרכזית למימוש זכויות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.