מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״ד 22.01.2014

מועדוני נוער חב"ד ו'ישראטויס' מציגים: "סולמות וחבלים" של אור

כיצד יכולים ילדים להפנים את מצוות החסד שבין אדם לחברו? הצוות הדידקטי של רשת מועדוני נוער חב"ד יגע ומצא: משחק "סולמות וחבלים" , הפך כלי לימוד והפנמה ● 1,300 חניכי הרשת בראשות השליח הרב אלימלך הרצל, המפעילה מועדונים ב-70 סניפים יקבלו בקרוב את הפעילות ● הפרויקט התאפשר תודות לשיתוף פעולה עם חברת ישראטויס ● מאיר כהנא, מנכ"ל החברה: "אנו גאים להיות שותפים לפרויקט של רשת מועדוני נוער חב"ד הידועה בשם הטוב והמקצועיות שלה" סולמות וחבלים של אור
מועדוני נוער חב
יוזמה מקורית. המשחק החדש של רשת מועדוני נוער חב"ד וישראטויס
כיצד יכולים ילדים במועדונים להפנים את מצוות החסד שבין אדם לחברו? הצוות הדידקטי של מועדוני נוער חב"ד יגע והגיע לתוצאה חביבה, חווייתית וחודרת: משחק "סולמות וחבלים" המוכר והפופולארי, הפך כלי לימוד והפנמה.

בתמונות על גבי לוח המשחק, בכל פעם מבצע הילד מעשה חסד ומקיים מצווה, עולה במעלות ומתקדם אל היעד, להאיר את העולם. בכל פעם שהמעשה אינו טוב, הוא גולש מטה, עם תקווה ורצון להעפיל מחדש.

בין המעשים הטובים כלולות מצוות כיבוד הורים, ביקור חולים, צדקה ואהבת ישראל שמתבטאת הן בסיוע גשמי והן בסיוע רוחני, כמו למשל לימוד להדליק נר שבת.

הפרויקט התאפשר תודות לשיתוף פעולה בין רשת מועדוני נוער חב"ד לבין חברת ישראטויס, המובילה את תחום משחקי הילדים בישראל. מר מאיר כהנא, מנכ"ל ישראטויס ניאות באדיבותו הרבה לשתף פעולה לאחר שהתוודע לפעילות הברוכה. "אנו שמחים להיות שותפים לפרויקט המתבצע על ידי רשת מועדוני נוער חב"ד, הידועה בשם הטוב והמקצועי שלה", אומר מנכ"ל ישראטויס.

הגב' פרדי ברוד, מנהלת רשת מועדוני נוער חב"ד הודתה בחום למר כהנא ולסמנכ"ל החברה ר' שניאור ג'רופי, על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך, עד לתוצאה הסופית והמבורכת. הביצוע המושלם של המשחק נשלח בימים אלו ל-1,300 ילדים הפזורים בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

עוד יצוין כי את התכנים בלוח תכננה הגברת רבקה קאיקוב, רכזת אומנות והדרכה של מועדוני נוער חב"ד, הגברת ברכה פלס ביצעה את האומנות הגרפית והכינה לדפוס.

רשת מועדוני נוער חב"ד פועלת במסגרת מרכזי 'יד לילד' בראשות יו"ר המוסדות השליח הרב אלימלך הרצל, והיא מפעילה כ-70 סניפים ברחבי הארץ עם יותר מ-140 מדריכות, מצפת שבצפון ועד מצפה רמון שבדרום. הילדים נפגשים אחת לשבוע ונהנים מפעילות מחשבתית וחווייתית, כמו גם מלאכת יד ויצירות, סיפורים, מבצעים ואין סוף אהבה. כל זה בשיתוף עם שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.