מערכת COL | יום כ' שבט ה׳תשע״ד 21.01.2014

נשות תל אביב התכנסו באירוע לע"נ הרבנית חיה מושקא ע"ה

מאות נשים מתל אביב ומאזור המרכז, שליחות ומקורבות מכל שכונות העיר וסביבותיה התכנסו ב'היכל משה' שבבית הכנסת המפואר חב"ד-"גאולת ישראל" לערב מרגש ומיוחד לעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה  אירוע לכבוד הרבנית
נשות תל אביב התכנסו באירוע לע

מאות נשים מתל אביב ומכל אזור המרכז, שליחות ומקורבות מכל שכונות העיר וסביבותיה התכנסו במוצאי שבת קודש ב'היכל משה' שבבית הכנסת המפואר חב"ד-"גאולת ישראל" לערב מרגש ומיוחד לעילוי נשמתה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

בכניסה לאולם התרשמו הנשים מפריטי המכירה הסינית ורכשו כרטיסי הגרלה לטובת ארגון שפרה ופועה, בתקווה לזכות בכרטיס טיסה, פיאה, סוף שבוע, כלי כסף ועוד...

הערב נפתח בקליפ מתוק להפליא של בנות גן חב"ד בת"א, בו קיבלו הבנות את הנשים והאמהות בברכת ברוכות הבאות. מנחת האירוע השליחה מרת מינדי שמערלינג הזמינה לבמה את מרת בלה לפקיבקר שליחה בשכונת כוכב הצפון לקרוא את פרק התהילים של הרבי.

שליח הרבי לת"א ורב קהילת חב"ד בת"א הרב יוסף שמואל גערליצקי שליט"א נשא דברים מרתקים ואמר שבמתן תורה כל אחד ואחת הרגיש ש'עמי' השכינה מדבר, באופן אישי. וכך גם כיום שכל אחד ואחת צריך להרגיש שהוא לא רק חלק מהציבור של כלל ישראל אלא שהוא באופן אישי מקבל את התורה ומצוותיה, וכך גם בנוגע להשפעה על יהודי/ה אחר.

מרת אסתר פיקרסקי משליחות חב"ד בת"א, נשאה דברים מרתקים אודות הרבנית חיה מושקא, סיפרה על המפגשים שלה עם הרבנית והתמקדה במספר דברים אותם עלינו ללמוד ממנה בבחינת "והחי ייתן אל ליבו" בנוסף שיבחה את אירגון "שפרה ופועה" על פועלו, ואמרה כי כל הנוטלת חלק בסיוע ליולדות זכותה גדולה ועצומה מאוד.

לאחר צפיה בקטע וידאו בו מדבר הרבי על תפקיד האישה ומעלתה ולאחר מופע  אומנותי של השחקנית פירה קנטור ושל מרת כנרת ברנשטיין הוגשה למשתתפות סעודת מלוה מלכה בהגשה אישית יוקרתית.

בחלקו השני של הארוע התרגשו הנשים מהרצאתו המרתקת של שליח חב"ד בחברון הרב ויקטור עטיה ששיתף את הקהל בסיפורו האישי המרגש בשילוב קסמים ומופע טלפתיה עוצר נשימה.

שליחת הרבי לת"א הרבנית הינדה גערליצקי דיברה על מעלת עשיית כלי לברכה והכריזה על ההחלטה הטובה : כל אחת תיקח על עצמה לקיים את מנהגי יום הולדת כפי שהנהיג הרבי וכפי שהופיע על המגנט המעוצב שקיבלה בארוע.

לקראת סיום נערכו ההגרלות להן ציפו כולן, את ההגרלות ביצעה בחן השליחה מרת רחלי גבירץ ממארגנות האירוע .

האירוע כולו נערך בחסות: מרכז חב"ד ליובאוויטש ת"א, המועצה הדתית לתל אביב יפו, מדרשת חב"ד בית שושנה, ארגון שפרה ופועה בת"א בהנהלת מרת דבורה לאה וולף והקרן לקידום מורשת ישראל בתל אביב. ומעל לכל נשות הקהילה ושליחות חב"ד בת"א שעמלו וטרחו רבות להצלחתו.

משתתפות האירוע יצאו לדרכן בתחושה מרוממת כשהן מצוידות בספל קפה יוקרתי מלא בהפתעות מתנת משפחת ברנשטיין ומשפחת חלק, מתוך תקווה וברכה שנזכה לקיים אירוע זה בשנה הבאה יחד עם הרבי והרבנית בראשנו בגאולה האמיתית והשלימה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.