מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ד 20.01.2014

תלמידי חב"ד תל אביב שיננו בעל פה את כל ספר התניא

במסגרת פעילות שע"י "צבאות ה' " שבתלמוד תורה "אהלי מנחם" חב"ד בתל אביב, מתקיימת פעילות מאסיבית יום-יומית לאורך כל השנה כולה, העוסקת בהמרצת התלמידים להצטיין בחומר הלימודים הנלמד בכיתה ולעסוק בזמן הפנוי בלימוד ושינון בע"פ. והשנה: התלמידים שיננו בעל פה את כל ספר התניא  לסיפור המלא
תלמידי חב
במסגרת פעילות שע"י "צבאות ה' " שבתלמוד תורה "אהלי מנחם" חב"ד בתל אביב, מתקיימת פעילות מאסיבית יום-יומית לאורך כל השנה כולה, העוסקת בהמרצת התלמידים להצטיין בחומר הלימודים הנלמד בכיתה ולעסוק בזמן הפנוי בלימוד ושינון בע"פ.

לאור הפרויקט האדיר שבוצע בשנה שעברה בהצלחה, שילדי התלמוד תורה שיננו כל ששה סדרי משנה בע"פ, יזם כעת הרב דוד שיחי' זהר, פרויקט חדש שהחל ביום ההולדת של כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב כ' מר-חשוון והסתיים לקראת יו"ד שבט, והוא – לימוד ושינון בע"פ של כל ספר התניא – על חמשת חלקיו.

התלמידים עטו על הפרויקט בהתלהבות רבה והחלו "לעבוד" לאחר חלוקה מסודרת של כל הפרקים בין כלל התלמידים.

ילאה העט מלתאר את שמחת התלמידים בראותם את השלמת המשימה על ידם ובאופן שאין לו תקדים. שמחת סיום התניא בע"פ לא התקיימה רק בין כותלי הת"ת אלא גלשה ונחוגה אף בבתי התלמידים ע"י משפחותיהם שיחיו.

לאחר סיום התניא בע"פ יצאו התלמידים לטיול מיוחד לשלג בירושלים ולהתפלל בקבר רחל אמנו.
ביום ראשון י"א שבט נערך כינוס מיוחד בו נערך סיום התניא. במהלך הכינוס נערכה הגרלה בין המסיימים על זכות קניית ספרים ע"ס 1,000 ₪.

במהלך הכינוס הוכרז מבצע חדש ביוזמתו ועידודו של רב קהילת חב"ד בתל אביב השליח הרב יוסף גערליצקי, שבימים שבין י' שבט לכ"ב שבט יעסקו התלמידים בלימוד בע"פ של מאמר "והדרת פני זקן" הידוע בסגולותיו. מפעיל " צבאות ה' " הוציא לאור את המאמר באופן נגיש לתלמידים בכל הגילאים, כשהוא מנוקד וראשי התיבות שבו נפתחו. בסיום המבצע יוגרלו בין התלמידים שילמדו את כולו בע"פ, דולר שניתן מידו הקדושה של הרבי לברכה והצלחה.

אין לתאר, אומר מנהל הת"ת הרב שניאור שיחי' אהרן, את האווירה החסידית התוססת שפרויקטים אלו משרים בת"ת. אווירה זו משפיעה על ההנהגה הכללית של התלמידים בכיתות ובהפסקות ועל החשק והאמון שהילדים נותנים בעצמם בעקבות "קצירת הצלחות" במבצעי לימוד בע"פ שהותאמו במיוחד לרמות השונות של התלמידים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.