מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ד 20.01.2014

נציג הידידים בערב חב"ד הארצי: סרן זיו שילון

תוכנית ערב חב"ד שתתקיים בליל פורים קטן בבנייני האומה הושלמה: לנציג הידידים נבחר סרן זיו שילון, מ"פ בחטיבת גבעתי שנפצע לפני שנה באופן קשה בהיתקלות על גבול רצועת עזה ● שילון הינו אוהד חב"ד ומקורב, שנחשף לעשייה המדהימה של שלוחי הרבי, ביקר כבר פעמיים בציון הק', וחדור באמונה וכריזמה סוחפת שתסחוף אחריה את האלפים שיהיו במקום  לסיפור המלא
נציג הידידים בערב חב
לא סוד הוא כי ציפייה דרוכה הייתה בקרב השלוחים, אנ"ש וכל מי שכבוד ליובאוויטש בארה"ק עומד לנגד עיניו לקראת חשיפת שמו של מי שיכובד לשאת דברים בערב חב"ד, המפגש השנתי של ידידי חב"ד בישראל שיתקיים בבנייני האומה בי-ם בליל פורים קטן. פוליטיקאי? איש עסקים? ואולי מקורב עם סיפור התקרבות מרתק? בורסת השמות זרקה שמות לכל עבר, וכעת ניתן לגלות כי הפור נפל. מי שיכובד בתואר המחייב של "נציג הידידים" ויספר על היכרותו והתרשמותו מפעילות שליחי חב"ד השזורים בסיפור חיים אישי מרתק ומפעים הוא סרן ( במיל.) זיו שילון, מ"פ לשעבר בחטיבת גבעתי. שילון איבד לפני כשנה וחצי בפעילות מבצעית על גבול רצועת עזה את ידו השמאלית ונאלץ לעבור מאז עוד סדרה ארוכה של טיפולים וניתוחים בכף ידו הימנית.

אמצעי התקשורת ובכירים בדרג המדיני והביטחוני נהרו אל מיטתו של סרן זיו שילון עוד מהימים הראשונים לפציעתו, ולמרות הפציעה החמורה התעקש שילון לשדר תמונה של אמונה וחוזק נפשי. "היו לי תקופות קשות מאוד של חוסר ודאות וחוסר מוטיבציה, אבל היה חשוב לי שלא להראות שבירה. גם אם הראיתי שבירה - תמיד הראיתי הלחמה מיד אחר כך, ולא התפרקות", הוא סיפר. המסרים האלה היו חשובים לו בעיקר כשחשב על חיילי צה"ל. "לא משנה מה קורה – חיילי צה"ל לא נשברים, במיוחד לא לוחמים, ובמיוחד לא אנשים שנמצאים בחזית".

בתקופה שחלפה מאז פציעתו הכיר שילון מקרוב את פעילות שליחי חב"ד, בעיקר דרך מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור. כולם הגיעו כדי להעניק לשילון בטחון ואמונה, ומצאו את עצמם בסופו של דבר מקבלים ממנו כמות גדולה לא פחות של כוחות. בין היתר, ביקר שילון פעמיים בציונו הק' של הרבי, ואת התרשמותו מהמקום סיפר ל"ידיעות אחרונות": " כשהגעתי לשם התמלאתי רוחניות, אתה פשוט מרגיש שהגעת למקום קדוש. הביקורים במקום נתנו לי כוחות אחרים לתהליך השיקום, והביקור במקום מומלץ לכל ישראלי".

"סרן זיו שילון, נחשב היום לאחת מהדמויות הנערצות ביותר בקרב הישראלים. הוא ראוי לכל פיסת הערכה על פועלו וגבורת ליבו, ומשמש כדמות להערצה אצל בני הנוער. כשדמות כזו מספרת את סיפורה האישי, ולא שוכחת לבטא לכל אורך הדרך מסר של אמונה ותקווה, המהולים בערכים שנחשף אליהם אצל שליחי חב"ד ולאורו של הרבי כמנהיג, אנו בטוחים כי לא יישאר באולם הגדול ולו לב אחד שלא יהלום מהתרגשות. אנחנו בטוחים כי דבריו של זיו ילוו את השלוחים ומקורביהם לעוד זמן רב אחרי שהערב יסתיים ", מספרים בוועדת ההיגוי של הערב.

במהלך הערב, שמארגניו מבטיחים כי ירומם את שם הרבי וחב"ד ויפעל 'הזזה' אצל המקורבים בדרך חווייתית ומרגשת, צפויה לאלפי המשתתפים תוכנית מרתקת ומגוונת שתתחבר לכל אחד ואחת בקהל. בין היתר יערך מופע מוזיקלי מלא ובו יארח ענק הזמר החסידי אברהם פריד את האחים גת, סרט וידאו, ונאום של נציג השלוחים שיציג בפני הקהל את העשייה המבורכת של חב"ד בכלל והשלוחים בפרט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.