מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״ד 20.01.2014

הפקה מהודרת: שבע מצוות לרבבות אזרחי מולדובה

ביוזמת לשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים ויוצאי ברית המועצות, נערכה הפקה מהודרת של אלפי כרטיסי שבע מצוות בני נח. המדובר בהפקה מרהיבה ומהדורת, בעיצוב גרפי חדשני ומודרני בשפה הרוסית חדור בבשורת הגאולה, וזאת כחלק מפעילות י' שבט במולדבה, ניצוחו של השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה לסיפור המלא
הפקה מהודרת: שבע מצוות לרבבות אזרחי מולדובה

אירועי יו"ד י"א שבט בבירת מולדובה

לרגל יום הבהיר י"א שבט יום קבלת המלכות,  נערכה ברוב פאר והדר מתוך שמחה וטוב לבב התוועדות חסידית וסיום הרמב"ם מרכזי, בבית הכנסת הגדול ברחוב חב"ד ליובאוויטש בקישינב, בירת מולדובה. במהלך ההתוועדות שמעו המשתתפים דברים על מהותו של יום מפי השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה, ניגנו יחדיו בצוותא ניגוני חסידים בשפה המקומית לצד אמירת לחיים איש לרעו מתוך חיזוק ההתקשרות לנשיאנו.


במשך שבת קודש דיו"ד שבט, נערכו התוועדויות בבית הכנסת הגדול, בבתי הקהילה, ומספר התוועדויות לסטודנטים, פעילי חב"ד ונשות הקהילה, בבית השליח הרב זלמן אבלסקי, יחד התוועדו ודנו בדרכי הפעולות לחיזוק בהתקשרותם של יהודי מדינת מולדובה.

בבית הכנסת הודלקו הנרות, חזרת מאמר דא"ח את  אותיות המאמר 'באתי לגני' כנהוג בקהילות חב"ד ליובאוויטש. בעל פה על ידי חברי הכולל 'תפארת זקנים' - 'לוי יצחק', ותלמידי ישיבת תו"ת בקישינב.


במהלך ימי ההכנה ליום הבהיר יו"ד י"א שבט, פקדו יהודים רבים חברי הקהילה היהודית בקישינב את בית הכנסת הגדול ברחוב חב"ד ליובאוויטש, זאת על מנת להניח תפילין, בסיוע תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' ופעילי חב"ד בקישינב.

יום עיון ולימוד התקיים בבית הכנסת הגדול בקישינב לנשות חב"ד, בו שמעו סקירה על אישיותו הנפלאה של הרבי מליובאוויטש וקבלת מלכותו. סיפורי מופת סופרו על ידי נשות חב"ד, ועל ידי הרבנית אבלסקי, את יום העיון חתם השליח הרב אבלסקי, הרב הראשי למולדובה.

נשות חב"ד בקישינב התוועדו לרגל קבלת הנשיאות

אוירה תוססת, שמחה ומיוחדת במינה שררה לכל אורך ימי קבלת המלכות יו"ד-י"א שבט ההתוועדויות לנשים התקיימו בבית הכנסת המרכזי - חב"ד ליובאוויטש ובמוקדים נוספים בעיר קישינב בראשות השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה, נשות הקהילה היהודית הסבו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב, "שנה חדשה בהתקשרות לנשיא הדור , קבלת המלכות בחיות מחודש", לצד הבקשה והדרישה להתגלות השלימה, דברי התעוררות וסיפורי קבלת המלכות הושמעו בניחוח רב וסיפורי חסידים ע"י השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה. כאשר בסיום נערכה לנשות חב"ד התוועדות נוספת שם שמעו על מהותו של יום והתוועדו בצוותא עם השליחה הרבנית מרת לאה אבלסקי אשת השליח והרה"ר למולדובה.

שבע מצוות לרבבות אזרחי מולדובה

הפקה מהודרת של אלפי כרטיסי שבע מצוות בני נח, בהפקה מרהיבה ומהדורת, בעיצוב גרפי חדשני ומודרני בשפה הרוסית חדור בבשורת הגאולה  אז תתגלה מלכותו של הקדוש ברוך הוא בכל העולם, בימי ההכנה ליו"ד שבט. על ידי מטה שבע מצוות בני נח של מוסדות חב"ד ליובאוויטש במולדובה. הכרטיסים ממחלקת ההו"ל של לשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים ויוצאי ברית המועצות.  

עשרות שיעורי תורה התוועדויות בצוותא נערכו לקראת יו"ד שבט, הנחות תפילין לרוב, ועלון מיוחד שהופק על ידי מחלקת חב"ד לסטודנט בקישינב, על מהותו של יום חולק עבורם, שיעורי תורה, וחברותות לימוד נערכים מידי יום ביומו כתנופה ב'מבצע תורה', על ידי צעירי חב"ד בקישינב, וארגון 'חב"ד סטודנטים' של מוסדות חב"ד, יחד החליטו למנף את המבצע המיוחד של מבצע תורה אותו החל לייסד בט"ו בשבט, בו הכריז הרבי כי יש לכבוש את העולם על ידי לימוד התורה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.