מערכת COL | יום ט"ז שבט ה׳תשע״ד 17.01.2014

תות"ל בני ברק: ארבעה מובילים ושיעור מנצח אחד

אלפי פעולות, מאות משימות, עשרות מאמרים, ארבעה מובילים, ושיעור מנצח אחד, כך סיכמו בכנס חגיגי רב רושם בישיבת תומכי תמימים "בית מנחם" בבני ברק את מבצע ההכנה לי' שבט "עמדו הכן כולכם" שנערך ע"י התמימים השלוחים בשילוב חגיגת סיום מחזור ל"ב בלימוד הרמב"ם ופתיחת מחזור הל"ג לסיפור המלא
תות

אלפי פעולות, מאות משימות, עשרות מאמרים, ארבעה מובילים, ושיעור מנצח אחד, כך סיכמו בכנס חגיגי רב רושם בישיבת תומכי תמימים "בית מנחם" בבני ברק את מבצע ההכנה לי' שבט "עמדו הכן כולכם" שנערך ע"י התמימים השלוחים בשילוב חגיגת סיום מחזור ל"ב בלימוד הרמב"ם ופתיחת מחזור הל"ג.

האירוע נערך בשיתוף בית חב"ד בפרדס כץ בניהולו של השליח הרב יוסף דוד הלל.

התמימים התרגשו לקבל את האורח המיוחד הרה"ג מאיר מאזוז שליט"א ראש ישיבת כסא רחמים, שטרח ובא לכבד ולהוקיר את התמימים על הצלחתם בלימודיהם ובעיקר בהכנה לי' שבט ובלימוד הרמב"ם.

הרב מאזוז שבעבר ובהווה מעודד מאוד את לימוד הרמב"ם בקרב שוחרי התורה נשא דברים שבהם ציין את דברי הרמב"ם בהקדמתו שמי שלומד את היד החזקה מכיל בתוכו את כל חלקי התורה, ודיבר בשבח תקנת לימוד הרמב"ם ע"י הרבי.

ראש הישיבה הרב בנימין קופרמן סיים את מחזור הל"ב וקישר זאת עם ענייני דיומא
הרב אהרון שפירא פתח את מחזור ל"ג וביאר באופן מופלא את ההלכות הראשונות ברמב"ם,

הרב יהושע גרינפלד ממשפיעי הישיבה העמיק בשיחת הרבי ועודד את התמימים להתייגע בלימוד הרמב"ם בעיון.

הת' השליח שמחה גורליק שהנחה את המעמד ביד רמה סיכם את מבצע ההכנה שכלל בתוכו מספר שלבים במהלכם שיננו התלמידים את מאמר "באתי לגני למדו את שיחות הרבי שנבחרו למבצע ונבחנו עליהם אצל התמימים השלוחים כשלימוד זה מהווה העיסוק העיקרי של התמימים בשעות שבין סדרי הישיבה.

כמו כן, מילאו התלמידים פנקס משימות מיוחדות, בהדגשה על הוראות הרבי לתלמידי התמימים, כשמשימות אלו ממלאות בחיות ובאווירה חסידית כל פינה מסדר יומם העמוס של התמימים.

הת' השליח גרשי הלפרין הוזמן להכריז על התמימים המשקיעים שהשיגו את מירב הנקודות בכיתתם, וקרא אל הבמה את התמימים בנצי פרידמן, מנחם מענדל ברטוב, מנחם מענדל אדרי וינון צדוק, שזכו כל אחד בסט מלא של "ליקוטי שיחות", כאות
הערכה על השקעתם הרבה במהלך המבצע.

בהגרלה על סט אגרות קודש זכה התמים אהרון לוקשינסקי.

כעת הגיע רגע השיא שבו הוקראו נתוני הניקוד הכיתתיים שהורכבו מהישגיהם האישיים של התמימים שבכל שיעור.

שיעור ב' שבמאבק צמוד עם שיעור א' הצליח להעפיל אל פסגת הנקודות זכה בפרס ראשון: שבת גיבוש כיתתית ומיוחדת שתתקיים יחד עם התלמידים השלוחים בבית הארחה מפואר בשילוב פעילות חווייתית ומהנה. שיעור א' שהגיע למקום שני זכה בפרס שני ואיכותי: יום טיול גדוש באטרקציות חינוכיות ואתגריות.

חתם את האירוע המנהל הרוחני הרב לוי רוזנברג הודה בחום לתלמידים על הישגיהם הנפלאים, ובירך את התמימים הזוכים ואת השיעור המנצח, ושיבח במיוחד את קבוצת התלמידים התלמידים השלוחים משה ברונשטיין, שמחה גורליק, גרשי הלפרין, שמואל מוזיקנט, מנחם מענדל פלדמן, משה קורנט, שלום לביא, נתנאל בן יוסף, מנחם מענדל בן יעקב, על ההשקעה והמסירות הרבה בתמימים בכלל ובפרט בתכנון המבצע וניהולו בצורה הטובה ביותר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.