מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״ד 14.01.2014

בערב חב"ד: פריד יארח את האחים גת

במהלך ערב חב"ד, המפגש השנתי של ידידי חב"ד בישראל שיתקיים בבנייני האומה בי-ם בליל פורים קטן, יארח הזמר אברהם פריד את האחים אריה וגיל גת לשיתוף פעולה ראשוני ומרתק  לסיפור המלא
בערב חב
האחים גת. צילום: רונן אקרמן

במהלך ערב חב"ד, המפגש השנתי של ידידי חב"ד בישראל שיתקיים בבנייני האומה בי-ם בליל פורים קטן, יארח הזמר אברהם פריד את האחים אריה וגיל גת לשיתוף פעולה ראשוני ומרתק.

האחים שזכו לאחרונה לכינוי "הרבנים המזמרים" כבשו בחודשים האחרונים בסערה את עולם הבידור בישראל, ועוררו עניין רב בדרך שבה הם משלבים אורח חיים חרדי מלא לצד כשרון שירה מדהים.

האחים הינם חסידי ברסלב. גיל אב לשישה המתגורר בשכונת מאה-שערים שבי-ם, ואריה, אב לשישה אף הוא המתגורר בבית שמש. השניים הצליחו בתקופה האחרונה לכבוש מאות אלפי סלונים בישראל ולשבור מחיצות רבות של פירוד. בדרכם הנעימה ובמתק שפתיהם, לצד כשרון השירה האומנותי שלהם, עוררו האחים הזמרים עניין ציבורי רב, לא רק בישראל אלא גם בגופי שידור רבים מן העולם. כתבות גדולות ומפרגנות שודרו על האחים, וקטעי שירה שלהם צפו למאות אלפי צפיות. הקהל האדיר שעקב אחריהם בצורה אקטיבית השתומם למראה שני זמרים מוכשרים כל כך הלבושים בלבוש חסידי מלא, ולא מוכנים לוותר על קוצו של יו"ד בשום פנים ואופן.

כעת נודע, כי במהלך המפגש השנתי של ידידי חב"ד בישראל יתארחו האחים בהופעתו של ענק הזמר החסידי ר' אברהם פריד, ויצרו שילוב מוזיקלי מרתק ומנצח שצפוי לגעת בליבם של כל המשתתפים ו"להרים" את הקהל לאווירת התרוממות כשל התוועדות חסידית.

רבים ממקורבי חתני השמחה, שלוחי הרבי בארה"ק, ששמעו על השתתפותם הצפויה של האחים גת הביעו התלהבות אדירה משיתוף הפעולה שרקם מפיק האירוע, מיכאל כפלין, ולא אחת אמרו כי "בהופעתם הם הזכירו לנו את העבודה שלכם, השלוחים, שמקדשים את החול בדרכי נועם".

כזכור, הערב יתקיים בי"ג באדר ראשון, במתכונת ערבי חב"ד של פעם. במהלך הערב, שמארגניו מבטיחים כי ירומם את שם הרבי וחב"ד ויפעל 'הזזה' אצל המקורבים בדרך חווייתית ומרגשת, צפויה לאלפי המשתתפים תוכנית מרתקת ומגוונת שתתחבר לכל אחד ואחת בקהל. בין היתר יערך מופע מוזיקלי מלא, סרט וידאו, ונאומים של נציג השלוחים ונציג הידידים, שיציגו בפני הקהל את העשייה המבורכת של חב"ד בכלל והשלוחים בפרט.

כשלושת אלפים איש ישתתפו באירוע ההסטורי. כבר כעת מכירת הכרטיסים עומדת בשיאה, ועל פי כל ההערכות והאינדיקציות בתוך ימים ספורים יהיה האולם מכור לחלוטין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.