מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״ד 14.01.2014

נציג השלוחים בערב חב"ד הארצי: הרב יחיאל קוצר מאילת

תוכנית ערב חב"ד שתתקיים בליל פורים קטן בבנייני האומה עומדת בפני השלמה ● לנציג השלוחים שיעלה את הדברים "מן השטח" נבחר הרב יחיאל קוצר, משלוחי הרבי באילת ● בימים הקרובים יתפרסם שמו של נציג הידידים באירוע - והכבוד יהיה גדול  לסיפור המלא
נציג השלוחים בערב חב

דברים טובים, לא מבטלים. כפי שנקבע לפני מספר חודשים, נציג השלוחים בערב חב"ד ומי שיעלה על נס את פעילות 311 בתי חב"ד בארה"ק יהיה הרב יחיאל קוצר, משלוחי הרבי באילת.

"מלבד היותו נואם בחסד עליון ופה מפיק מרגליות - לדעת רבים וטובים, יש לרב קוצר סיפור חיים מרתק" מסבירים בוועדת ההיגוי של הערב תחת צעירי אגודת חב"ד."כיום,  משמש קוצר כרב בית-כנסת בעיר אילת והפך למרצה מבוקש עד מאוד בבתי-חב"ד ברחבי הארץ. בנוסף, מלבד סיפור חייו המרתק וכושר נאומו המיוחד, הרב קוצר גם מייצג נאמנה את ה"ממוצע המחבר" שבין השלוחים הוותיקים לצעירים, על כל האספקטים הנובעים מכך".

במהלך הערב, שמארגניו מבטיחים כי ירומם את שם הרבי וחב"ד ויפעל 'הזזה' אצל המקורבים בדרך חווייתית ומרגשת, צפויה לאלפי המשתתפים תוכנית מרתקת ומגוונת שתתחבר לכל אחד ואחת בקהל. בין היתר יערך מופע מוזיקלי מלא, סרט וידאו, ונאומים של נציג השלוחים ונציג הידידים, שיציגו בפני הקהל את העשייה המבורכת של חב"ד בכלל והשלוחים בפרט.

כבר עתה נרשם ביקוש שיא לכרטיסים מצד השלוחים, שזכו כמובן לזכות קדימה ולמחיר מיוחד בהזמנת הכרטיסים עבורם ועבור מקורביהם, וההערכות הן כי תוך ימים ספורים יאזל כל המלאי.

אנ"ש שימו לב: כרגע המכירה אפשרית רק לשלוחים. כדי הלבטיח את השתתפותכם בערב ההסטורי צרו קשר עם בית חב"ד הקרוב אליכם או ללבכם ושריינו לעצמכם כרטיס!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.