מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״ד 12.01.2014

תנופת פעילות בנושא הגאולה לע"נ הרב שמולביץ'

ועדת השלוחים החליטה להקדיש את תכנית הפעולה בנושא הגאולה לעילוי נשמת השליח הרב יעקב שמולביץ' ● עלון חדש במאות אלפי עותקים יופק עד השלושים ● השבוע מתחילים בכל משפחות השלוחים בשיעור שבועי חדש בנושא הגאולה, על-פי הספר 'ימות המשיח', ומשתתפים בחידון טלפוני ● מאות שיעורים חדשים בענייני הגאולה נוסדים על-ידי בתי חב"ד  לסיפור המלא
תנופת פעילות בנושא הגאולה לע
המושב בנושא הגאולה בכינוס השלוחים לפני שבועיים מימין: הרב יעקב שמולביץ

תנופת פעילות להפצת תודעת הגאולה תיערך על-ידי שלוחי הרבי, מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ, לעילוי נשמת השליח בבית-שאן, הרב יעקב שמולביץ', שהלך לעולמו בשבוע שעבר. על כך החליטה ועדת השלוחים לענייני גאולה ומשיח, שעל-יד צעירי-אגודת-חב"ד.

בכינוס השלוחים האחרון, שנערך לפני כשבועיים במלון ניר-עציון, הוכרז על תכנית פעולה מיוחדת להנחלת תודעת הגאולה, הן בקרב משפחות השלוחים, הן בציבור הרחב. עתה הוחלט להקדיש את הפעילות בנושא הזה לעילוי נשמתו של הרב שמולביץ, שעניין הגאולה היה קרוב מאוד לליבו.

במסגרת המבצע יוציא לאור אגף ההוצאה לאור של צעירי חב"ד עלון מיוחד על הגאולה, שיופץ במאות אלפי עותקים ויסביר לציבור הרחב את משמעותה של הגאולה ואת כוחה של הציפייה לקראתה. העלון יצא לאור לקראת השלושים לרב שמולביץ'.

השבוע אמורה להיפתח יוזמה חדשה של שיעור שבועי בכל משפחה של השלוחים, במתכונת קבועה ואחידה, על-פי הספר החדש 'ימות המשיח' שהופיע לאחרונה. השלוחים וילדיהם ישתתפו מדי שבוע בחידון טלפוני, שיכניס אותם להגרלה הגדולה
על כרטיסי טיסה לרבי.

כמו כן החליטו השלוחים לשלב בשיעורים המתקיימים על-ידי בתי חב"ד שיעור קצר על ענייני הגאולה, מתוך הספר החדש. לצורך העניין סובסד הספר במהלך ימי הכינוס, והשלוחים הצטיידו באלפי ספרים, שישמשו לשיעורים החדשים.

מהוועדה נמסר כי בזמן הקרוב יתקיימו עוד יוזמות, בשאיפה לסחוף את כל חסידי חב"ד לתנופת פעילות חדשה בנושא הגאולה, לרגל היות השנה שנת העשרים לתשנ"ד, בשאיפה להכריע את הכף ולפעול את ביאת המשיח בפועל ממש.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.