מערכת COL | יום י"ב תשרי ה׳תשע״ד 16.09.2013

אל תחמיצו את חבילת החג של שבועון 'כפר חב"ד' ● הכותרות

שבועון 'כפר חב"ד' במהדורת ענק לחג-הסוכות: 4 חלקים, מאות עמודים מרתקים, ודיסק חינם במתנה! ● מגזין גדוש בכתבות בלעדיות ומיוחדות, מוסף 'תשרי' ובו יומנים מאלפים מחצרות קודשינו בפרסום ראשון, מוסף 'משפחה חסידית' מוגדל וחגיגי, ומוסף הילדים המדובר בחב"ד 'קינדרלעך' ● ובנוסף: דיסק חינם, ובו ניגוני חב"ד של הרב טוביה בולטון, בהפקה מיוחדת עבור מגזין החג של 'כפר חב"ד' ● כמידי שבוע, אנו מגישים את כותרות 'כפר חב"ד' - העיתון הרשמי של חסידות חב"ד ● אז מה מחכה לכם בעיתון? ● אל תחמיצו! ● בואו לראות  שבועון 'כפר חב"ד' הרבי במכתב הנדיר ששיגר לכבוד גיליון ה-500 של שבועון "כפר חב"ד": "שכל או"א יעשה ככל יכולתו בכל עניני יהדות, תורה ומצוותי' ומובן שכן הוא בענין הוצאתו לאור והפצתו של העיתון הנ"ל". בבית חב"די נכנס רק "כפר חב"ד"!
אל תחמיצו את חבילת החג של שבועון 'כפר חב
חבילת החג של 'כפר חב"ד'
שבועון 'כפר חב"ד' במהדורת ענק לחג-הסוכות: 4 חלקים, מאות עמודים מרתקים, ודיסק חינם במתנה! ● מגזין גדוש בכתבות בלעדיות ומיוחדות, מוסף 'תשרי' ובו יומנים מאלפים מחצרות קודשינו בפרסום ראשון, מוסף 'משפחה חסידית' מוגדל וחגיגי, ומוסף הילדים המדובר בחב"ד 'קינדרלעך' ● ובנוסף: דיסק חינם, ובו ניגוני חב"ד של הרב טוביה בולטון, בהפקה מיוחדת עבור מגזין החג של 'כפר חב"ד' ● כמידי שבוע, אנו מגישים את כותרות 'כפר חב"ד' - העיתון הרשמי של חסידות חב"ד ● אז מה מחכה לכם בעיתון? ● אל תחמיצו! ● בואו לראות  שבועון 'כפר חב"ד'

הרבי במכתב הנדיר ששיגר לכבוד גיליון ה-500 של שבועון "כפר חב"ד":
"שכל או"א יעשה ככל יכולתו בכל עניני יהדות, תורה ומצוותי' ומובן שכן הוא בענין הוצאתו לאור והפצתו של העיתון הנ"ל". בבית חב"די נכנס רק "כפר חב"ד"!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.