מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשס״ה 27.10.2004

"לא הייתה עוד אף קטיושה מעזה, ולא תהיה קטיושה..."

לאחר ההצבעה הראשונה אמש בכנסת, בה היה רוב לתוכנית ההתנתקות שיזם ראש-הממשלה, (67 בעד, 45 נגד, 7 נמנעים) וביום בו מציינים את יום מותו התשיעי של יצחק רבין, זה הזמן להיזכר בקטעים מהעבר שאמר רבין בזמן כהונתו כראש ממשלה לאחר החתימה על הסכמי אוסלו. "סיפורו הבלהות של הליכוד מוכרים, הרי הבטיחו לנו גם קטיושות מעזה.כבר שנה רצועת עזה נתונה בעיקרה למרות הרשות-הפלסטינאית, לא הייתה עוד אף קטיושה, ולא תהיה קטיושה וכו' וכו' וכו'. כל הדיבורים.... הליכוד פוחד פחד מוות משלום. פחדני השלום, זהו הליכוד של היום..." קטעים נוסטלגיים נוספים של ראש-הממשלה ויוזם מסע ההתנתקות אריאל שרון, בעצרות הימין השונות. להאזנה לקטע מיצחק רבין - לחץ כאן להאזנה לדברי אריאל שרון על הפינוי - לחץ כאן להאזנה לדברי אריאל שרון על הפיצויים - לחץ כאן להאזנה לדברי אריאל שרון על "שלטון היחיד" - לחץ כאן
ראש-הממשלה ויוזם מסע ההתנתקות אריאל שרון
"אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום... 'האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים, ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר'. אם שואלים אותכם את השאלה הזאת, תגידו להם 'אנחנו עומדים לקנות דירה שנייה, שילחו אותם הביתה!". קטע נוסף שאמר שרון: "אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה"ל יסווג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, הישובים יישארו! הישובים יגנו על עצמם! יפתחו צירי תנועה בטוחים! ומאות ואלפי יהודים אני משוכנע יבואו לעזרתם".
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
בוא נלמד מהאמריקנים
י"ג חשוון ה׳תשס״ה
פעם ולתמיד גמרו הם הסכסוכים על שטחם, עם מקסיקו ןקנדה (עשו קו ישר ולכן יש שטח קטנטה מאוד בין אלסקה לוושינגטון שהוא השפיץ של חצי אי וכך כל גבולה היא עם קנדה ושאר הגבולות הם הים) ואתם היה קל יותר (יש להם סך הכל רק שני שכנים, שניהם צריכים אותם ושניהם שקטים לגבם), מה עשו עם האנשים שגרו בארה"ב - רצחו 99.9 אחוז מהם, הרבה מהנשארים התבוללו והשאר קיבלו שטחים קטנים שלא צריכים לשלם מיסים, וחסל.

אנחנו כיהודים רחמנים בני רחמנים, לא נרצח את הערבים ח"ו, אבל גם לא נתאבד, אז נשלם להם כרטיסי טיסה לנסוע לאיזה מה-21 מדינות הערביות שרוצים לנסוע אליה, וגמרנו עם הסכסוך הפלסטיני-ישראלי.

בוא נגיד לאמריקנים שניקח אותם כדוגמא חיה - לא דוגמא של חיה, אלא דוגמא חיה - שנותנת לאחרים לחיות.

ובציניות נסכם עם ממשלת ארצות הברית שניתן חצי מהשטחים שביהו"ש ועזה לפלסטינים, והחצי האחר יתנו האמריקנים משטחם, כך יהיה להם סכום הקילומטרים המלא, ואפילו יהיה להם המון כסף כי יהיו שכנים של ארצות הברית.

מה עשתה ארה"ב כשיפן כבשה את האוואיי? - הפילה פצצת האטום הראשונה בהיסטוריה על ערים מיושבים...
2.
ללמוד מהתורה!
י"ג חשוון ה׳תשס״ה
למה אתה הולך עד האמריקנים תלמד מה שכתוב בתורה.
תלמד מה שהרבי אומר.
הרבי אומר שזכותנו בארץ הזאת, היא לא רק מצד החלטת האו"}מ ב-48, אלא מצד החלטת מלך מלכי המלכים הקב"ה שהנחילנו. עוד אומר הרבי שגם הגויים מאמינים בתנ"ך, ואם היינו אומרים להם שזכותנו על הארץ נובעת מנתינת הארץ לנו ע"י הקב"ה הם היו מבינים ומקבלים זאת.
בוא לא נתבייש במורשת שלנו.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.