מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״ג 11.08.2013

תקדים: גני הבנים בכפר-חב"ד לא יפתחו עד י"ז אלול

פרסום ראשון: בצעד שנוי במחלוקת, החליטה מחלקת החינוך במועצה האזורית , כי גני הילדים בתלמוד תורה, שנפתחו מאז ומתמיד ביחד עם כל הכיתות העליונות בר"ח אלול, או בסמוך לו, ייפתחו השנה רק בתאריך י"ז אלול. ל-COL נודע כי בקרב ההורים יש זעם רב על ההחלטה  לסיפור המלא עדכון: הגן לגילאי 5 של המלמד ר' אלירם כהן ייפתח כבר מחר (שני) לאחר שבהשתדלות של המלמד הצליחו לגייס את הכסף הנדרש מההורים. ביתר הגנים טרם נמסר רשמית להורים על שינוי בתוכנית. עדכון נוסף: (שני בצהרים): בעקבות הפרסום ב-COL, ולאחר התערבותו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ בעניין, קיבלו כל הורי הילדים הודעה על פתיחת הגן ממחר יום שלישי ז' אלול.
תקדים: גני הבנים בכפר-חב
חיידר אוהלי תורה - שנפתח כבר בשבוע שעבר (ארכיון: מאיר דהן, COL)

פרסום ראשון: בצעד שנוי במחלוקת, החליטה מחלקת החינוך במועצה האזורית , כי גני הילדים בתלמוד תורה, שנפתחו מאז ומתמיד ביחד עם כל הכיתות העליונות בר"ח אלול, או בסמוך לו, ייפתחו השנה רק בתאריך י"ז אלול. ל-COL נודע כי בקרב ההורים יש זעם רב על ההחלטה  לסיפור המלא

עדכון: הגן לגילאי 5 של המלמד ר' אלירם כהן ייפתח כבר מחר (שני) לאחר שבהשתדלות של המלמד הצליחו לגייס את הכסף הנדרש מההורים. ביתר הגנים טרם נמסר רשמית להורים על שינוי בתוכנית.

עדכון נוסף: (שני בצהרים): בעקבות הפרסום ב-COL, ולאחר התערבותו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ בעניין, קיבלו כל הורי הילדים הודעה על פתיחת הגן ממחר יום שלישי ז' אלול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.